Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου 2012

Άσπρη μέρα....μαύρο ταμείο....


Με αυτήν την εικόνα....
και ντυμένη σαν κρεμμύδι....
σήμερα πέρασα την ημέρα στο μαγαζί....με  καφεδάκι  και κουβενταρία...(είχε  μαζευτεί ...το πάνελ)....
αλλά....η δουλειά δουλειά......




και πλέξε πλέξε.....




παραγγελίες ....που είχαν μείνει πίσω...




τώρα που τα χρειάζονται...


ξέρω ξέρω...κάτι κλωστές...


θα τις καθαρίσω....μετά...








έτσι ζεστάθηκαν και τα χεράκια μου....




Να περάσουμε έναν  καλό μήνα......παιδιά...

74 σχόλια:

  1. iperoxa ola!! distixos kai o kairos enantion mas pia...kalo mina sou euxomai!! filia!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τέλειες οι δημιουργίες σου!!! Υποθέτω αυτός ο καιρός δεν είναι ότι καλύτερο για την αγοραστική κίνηση αλλά τουλάχιστον είδατε χιόνι. Καλό σου βράδυ και καλό μήνα να έχουμε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τουλάχιστον να καθόμασταν στο σπίτι mahler...θα έφτιαχνα τηγανόψωμα..και θα έτρωγα όλη την ημέρα χαχα...

      Διαγραφή
  3. ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!!!!!!!!ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΜΙΑ ΓΛΥΚΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ο΄ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΡΥΟ!!!!!!!
    ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΜΙΑ ΜΟΥ!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αφού χιόνισε μέχρι εδώ καταλαβαίνω τι γίνεται παραπάνω.
    Ο Φερβρουάριος την είδε νυφούλα!Καλό Μήνα Νανσούλι!
    Όσο για πωλήσεις...σε σκέφτομαι παίρνοντας παράδειγμα απο μένα...το απόλυτο τίποτα! Δύσκολα τα πράγματα και σε καταλαβαίνω, ίσως τα παπουτσοκαλτσάκια είναι πιο αποδοτικά θάναι και μοναδικά!
    Φιλάκια πολλά να ζεστάνουμε το κρυο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Xαρά εκεί πρέπει τώρα να κάνει το πατιρντί...
    Ωραίο είναι ..αλλά εμας τώρα όλα μας φταίνε...
    Τέλος πάντων πάρε φιλάκι να ζεσταθούμε όπως λες και καλό μήνα μικρούλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μία μου, πανέμορφη λευκή φωτογραφία!!!Μακάρι και το ταμείο να γεμίσει!!! Καλό σου μήνα!!Πανέμορφα σχέδια τα πλεκτά σου σοσονάκια!!και απίθανα χρώματα!!!φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ρε Μia, τι όμορφα τα χαζεύω κάθε φορά πραγματικά!! Τα λαδί με το άσπρο μου άρεσαν πάρα πολύ, καλά τα άλλα τα μικράκια είναι μια γλύκα :))
    Καλές δουλειές λοιπόν και η κουβεντούλα καλή είναι !
    Ωραία έξω το χιόνι καλά κρατεί.
    Φιλάκια **

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου biscotaki...όλα καλά μωρέ..δεν λες που καταπιάστηκα με αυτά...καλύτερη ψυχοθεραπεία δεν υπάρχει...

      Διαγραφή
  9. Τέλεια τα πλεκτούλια σου!!! Εύχομαι ο καλό μήνας να είναι άσπρος με άσπρα, γεμάτα και παχουλά ταμεία!!! Σε φιλώ αγαπημένη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κικίτσα μου...ευχαριστώ μικρούλα μου αλλά δεν το βλέπω...

      Διαγραφή
  10. ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!!
    ΑΜ ΦΑΓΩΘΗΚΕΣ ΝΑ ΧΙΟΝΙΣΕΙ....ΤΖΑΚΙΑ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ....ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ, ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΛΙΟΞΥΛΑ...2 ΣΑΚΚΙΑ ΠΗΡΑ ΧΘΕΣ , 20 ΕΥΡΩ ΠΑΡΑΚΑΛΩ...ΓΙΑ ΔΥΟ ΜΕΡΕΣ ΑΝΑΜΜΑ! ΣΙΓΑ!!!!!!!
    ΟΜΟΡΦΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΤΕΡΛΙΚΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!ΑΧ ΚΑΙ ΤΙ ΧΡΩΜΑΤΑ!!!!!!!!
    ΕΔΩ ΔΕΝ ΤΟΣΤΡΩΣΕ....Η ΔΕΗ ΚΟΒΕΙ ΤΟ ΡΕΥΜΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΑΚΗ....ΓΥΡΩ ΠΑΓΩΝΙΑ.....ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΠΩΣ ΤΟ ΕΙΠΕΣ ..ΤΑ ΤΑΜΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΙΟΝ ΣΑΝ ΤΗΝ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑ.....
    ΑΝΤΕ ΣΕ ΖΑΛΙΣΑ....ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εφη μου...ξυλιάσαμε...εγώ είπα να ρίξει να κάτσω στο σπίτι κουκούλα...αλλά ούτε σπίτι... ούτε δουλειά ...μαυρίλα άστα...

      Διαγραφή
  11. Κοριτσάκι μου καλό μήνα!
    Αγάντα να "βγάλουμε" το χειμώνα!!! Μας έχει γονατίσει από κάθε άποψη!

    Σου εύχομαι ΧΡΩΜΑ στο ταμείο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Όταν θα μου κάνουν εγγονάκια θα σου παραγγείλω παπουτσάκια μπεμπέ και σκουφάκια κι άλλα πλεχτά μικρά αξεσουάρ! Τα φτιάχνεις τέλεια!
    Φιλί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αθηνούλα...την χαρά που μου έχουν δώσει αυτά τα πλεχτά...κάθε ένα και πρόκληση..ξεχνιέμαι μαζί τους...

      Διαγραφή
  13. καλό μήνα....όπου να ναι φεύγει ο χειμώνας!
    φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Υπέροχα τα πλεχτα σου παπουτσακια ΜΙΑ μου δεν έχω ξαναδεί τοσα σχέδια αλλη φορά ...και τόσο ταιριαστα χρώματα...μακάρι να πουληθούν όλα και να μην σου μεινει κανενα παπουτσακι...η φωτό με το χιόνι πολύ ομορφη .. εδώ δεν χιονίζει ποτέ ..μονο επανω στα βουνα...αλλα που να τρέχω τώρα η γυναικα ..για να δώ χιόνι απο κοντα...αυτό το έκανα όταν τα παιδιά ΄ηταν μικρα...σε φιλώ....Καλο μήνα ....εστω και στις 2 του μήνα...φιλακια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρούλα μου...επειδή βαριέμαι εύκολα...δεν μπορώ να κάνω το ίδιο σχέδιο...με αποτέλεσμα να έχω βγάλει παρα πολλά..τα οποία πουλήθηκαν και δεν τα έχω καν φωτογραφίσει...κάθε φορά και καινούργιο..χαχα

      Διαγραφή
  15. Αυτό το πράσινο με το φούξια είναι τρέλα! Καλό μήνα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό koueen μου είναι πολύ εμπορικό πραγματικά...καλό μήνα

      Διαγραφή
  16. Καλό μήνα, αγαπημένη μου, νάχεις υγεία και το ταμείο σου να γεμίσει.... στο εύχομαι ολόψυχα.
    Τα πλεκτά σου κουκλιά είναι, φτιάξε και κασκόλ απ' αυτά τα "στριφτά" τα νόστιμα, θα πουληθούν εύκολα νομίζω....
    Σε φιλώ πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλία μου ...ναι πραγματικά τα ζητάνε...αλλά δυο χεράκια έχω ...και δεν τα προλαβαίνω...το καλοκαίρι λέω εγώ τώρα ...αν ..θα φτιάξω να έχω...

      Διαγραφή
  17. Καλο,κάτασπρο μήνα,βουλιάξαμε στο χιονι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πλέξε και κάτι στην ταμειακή μη ξεπαγιάσει έτσι όπως στέκεται!!!Μπλακ χιούμορ Μία μου.Τι να κάνουμε κοροϊδεύουμε τον πόνο μας όλοι!Θα ζεστάνει που θα πάει,προς πάσα κατεύθυνση...Αυτά τα παπουτσάκια τα κάνεις και σε 38;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απο το στόμα σου και στου Θεού το αυτί..πάγωσε η ψυχή μας...
      ΣΕ όλα τα νούμερα....
      φιλιά.

      Διαγραφή
  19. Πάντως δούλεψες mia μου...θα αλλάξει ο καιρός και πιστεύω και η κατάσταση μας (αν είναι από τον καιρό).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η mia δεν μπορεί να κάτσει...
      Μέχρι τελικής πτώσεως...το παλεύει...
      Δεν είναι από το καιρό...25 χειμώνες μας το έχουν αποδείξει...

      Διαγραφή
  20. ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΟΥ. ΠΟΣΟ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΗΞΕΡΑ ΤΟΣΟ ΚΑΛΟ ΒΕΛΟΝΑΚΙ... ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΜΕΡΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ!!!
    Υ.Γ. ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΜΕ ...ΓΕΜΑΤΟ ΤΑΜΕΙΟ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Bάσω μου...αν αυτό σου δώσει κουράγιο..με το βελονάκι ασχολήθηκα ουσιαστικά τώρα....με αυτά...αλλά άμα θες όλα γίνονται...μάθε...

      Διαγραφή
  21. Θα ζητήσω να μου κάνουν καινούργιο εγγόνι ή - τι στο καλό - θα κάνω ένα δικό μου. Μόνο και μόνο να το βλέπω να τα φοράει.
    Εδώ κάτω στο Χαλάνδρι ούτε άσπρη μέρα αλλά κατάμαυρο ταμείο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα χα αχ μωρέ Χριστόφορε..ωραία τα λες..
      κάνε ένα μπεμπε..ποτέ δεν είναι αργά για τους άνδρες...
      ΥΓ..αυτό και αν δεν είναι δράμα...χαχα ούτε ασπρη μέρα και κατάμαυρο ταμείο...υπομονή..

      Διαγραφή
  22. Δυστυχώς....από όσο καταλαβαίνω από εδώ και εμπρός μόνο όταν χιονίζει θα βλέπουμε Άσπρη Μέρα…… ευτυχώς στο blog σου υπάρχει πολύ και όμορφο χρώμα!!!!! Τα πλεκτά σου πανέμορφα!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Κάθε ζευγαράκι παπουτσάκια που έβλεπα, έλεγα "γούτσου γούτσου" τα φανταζόμουν φορεμένα σε μικροσκοπικά ποδαράκια!!
    Πανέμορφα όλα Mia μου, και το τελευταίο, το σομόν, το καλυτερότερο!
    Φιλάκια, καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Ελενα...να έβλεπες προχθές ένα πιτσιρικάκι που ήρθε με την γιαγιά του...έσκυψε κάτω από τις κούκλες και άρπαξε ένα από την βιτρίνα αγκαλιά και δεν το άφηνε με τίποτα...γέλιο...

      Διαγραφή
  24. ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!!!!!!!!!!!!! ΤΙ ΟΜΟΡΦΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ!!! ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καταπληκτικά!Το ένα καλύτερο από το άλλο!Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Εστω και καθυστερημένα ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ και με ζεστό ταμείο!!!!!Γλύκες τα τερλικάκια ,αλλά και το σκουφάκι τρέλα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Απ' όλα τα καλά έχεις εδώ χιονάκι που δεν είδαμε στα νότια, πολύ γλυκά και ζεστά πατουσάκια (έτσι τα λέω στα μικρά μου) και καλή παρέα!!!!
    Καλό μήνα εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΜΙΑ ΜΟΥ ΤΙ ΟΜΟΡΦΑ ΤΑ ΕΚΑΝΕΣ ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΧΡΩΜΑΤΩΝ...ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ...ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. όμορφο μήνα να έχεις mia και μοναδική μου!
    τόσο όμορφο όσο και οι δημιουργίες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. θέλω και εγώ τέτοιο καπελάκι σαν αυτό της τελευταίας φωτογραφίας!!!

    και ένα μακρύ και φαρδύ ασορτί κασκόλ!

    έλα πήρες παραγγελια΄!

    χρώμα φούξια παρακαλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. καλή σου μέρα κοριτσάκι μου...καλο μηνα είπαμε από αλλου!!!! ένα όμορφο Σ/K να έχεις και άσπρο χρώμα στη μηχανή!!!!
    Τι έγινε με τις απογραφές τελειώσαμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Εlena μου...
      Θα πάρω μια βούρτσα να την βάψω ..μόνο έτσι..χαχα
      Η απογραφή μας μάρανε τρομάρα τους...γράφω ακόμη...κοντεύω..

      Διαγραφή
  32. Μια μου,μας περιμενουν δυσκολες μερες...Εμεις ομως ορθιες!
    Φτιαξε πολλα σκουφακια σε ενα πολυ ιδιαιτερο σχεδιο,απο αυτα τα ..τσακπινικα που ξερεις,να τα φοραμε ολες οι φιλες σου(Mia's club)και να αποτελει σημειο αναγνωρισης!!
    Φιλια και καλη ξεκουραση..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αfra μου ...δεν λες που μου την κάρφωσε με τούτα φέτος και τόχω ρίξει το μυαλό στα σκουφιά και στα πατούνια...και το τρώω εκεί...γιατί αλλιώς θα έραβα ζουρλομανύα...
      τι είπα..όπα λες να ανοίξω βιοτεχνία με ζουρλομανδύες...θα κάνω χρυσές δουλειές!!!!

      Διαγραφή
  33. Τι όμορφα όλα mia μου! Ειδικά το πρώτο και τελευταίο ζευγάρι είναιπανέμορφα.
    Λυπάμαι πολύ γι'αυτή την κατάσταση mia μου. Εύχομαι να πάνε καλύτερα τα πράγματα. Υπομονή.
    Πολλά φιλιά!
    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ, ΟΜΟΡΦΟ ΚΑΙ ΚΕΡΔΟΦΟΡΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Καλή σου μέρα. Πολύ όμορφα τα έφτιαξες. Το καθε ζευγάρι και με διαφορετικό σχέδιο.Άμα απασχολούνται τα χέρια, απασχολείται και το μυαλό και δεν πηγαίνει σε ...επικίνδυνα μονοπάτια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ara-kelsoscooks..Ακριβώς ...γιαυτό δεν ξεμένω από έννοιες εγώ...ξέρω τι κάνω..χαχα

      Διαγραφή
  35. Κουκλιστικα τα παπουτσακια σου, χαρα στα ποδαρακια που θα τα φορεσουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Ευχαιστώ Κατερίνα ....να είσαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. να σαι καλα΄εσύ..και τα χεράκια σου....πολύ όμορφα...τα καλτσάκια και ωραία χρώματα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ΜΙΑ ΜΟΥ ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ ΕΙΝΑΙ ΓΕΙΑ ΣΤΑ ΧΕΡΑΚΙΑ ΣΟΥ!!!!ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ!!!!ΤΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΠΩ ...ΔΥΣΚΟΛΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΕ ΦΙΛΩ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΜΟΥ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νάσια μου σε ευχαριστώ ...δύσκολα δύσκολα...έλα μην κάνουμε μελαγχολία...όλα θα γίνουν...φιλιά

      Διαγραφή

Αφήστε το ίχνος σας ....ευχαριστώ