Κυριακή 8 Ιουλίου 2012


Και όσο το θερμόμετρο ανεβαίνει...



τόσο η διάθεση για δουλειά....πέφτει....

κολλάει και το βελονάκι.....και...........



δύσκολα τα πράγματα....
(ένα από τα αγαπημένα μου σχέδια.....)



δεν είναι η καλύτερη εποχή για πλέξιμο.....



 



Λατρεύω όμως τα καλοκαιρινά χρώματα!!





δροσερά....



 





Πουλήθηκε και το μαγιό που είχα βάλει στο μάτι.....                

(μου το πήρανε......) :(((((

Πως να πας για μπάνιο τώρα....  όχι  ...  πες μου πως.....

Δεν πάει στο καλό....θα ονειρευτώ....


Νερά  ...θα  ονειρευτώ....


 

πολλά νερά....

 

σιγάάάά....μας έκαμες μούσκεμα......



Παραλίες.......


μαγικές.......

και ονειρεμένες γωνιές....

1. καλοκαιρινή αλήθεια.....
προτιμώ τα όνειρα ...από την πραγματικότητα.


έχω και κότερο ...πάμε μια βόλτα??? χα 


Ξάπλες  τρελές.....


είναι αδύνατον να μείνω ξάπλα πάνω από πέντε λεπτά.....
2.Καλοκαιρινή αλήθεια...

 
3.Καλοκαιρινή αλήθεια.....η ωραιότερη ώρα της ημέρας ...το λιόγερμα....


Στην ομορφότερη χώρα του κόσμου....
4.Καλοκαιρινή αλήθεια....



την Ελλάδα μας...


την οποία αγαπώ πολύ.....

 5.Καλοκαιρινή αλήθεια....


            απαντήσεις στην πρόσκληση της Elena G...για παιχνίδι....
τα είπα όλα????
                                                                               
                                        Να έχουμε μια καλή εβδομάδα...και αν πλακώσει η πολύ ζέστη και ανάψουν τα λάδια....σκέψου ...το χειμώνα ...το πετρέλαιο...και τα σχετικά...και θα δροσιστείς...

68 σχόλια:

  1. πάντως παρά την ζέστη μια χαρά δημιουργική σε βλέπω. Πάω κι εγώ να ονειρευτώ θάλασσες!!! καλό σου βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου mahler...Σήμερα να δεις τι μια χαρά είμαι....έβρασαααααα...

      Διαγραφή
  2. Πολύ όμορφες οι φωτογραφίες σου, πάντα η εικόνα μας ταξιδεύει, βοηθάς λίγο και σύ με τους υπότιτλους και φύγαμε.
    φιλιά κορίτσι μου και κάνε καμιά βουτιά, δεν πειράζει να βάλεις το παλιό σου μαγιό, ποσοι πήραν καινούργιο μαγιό φέτος???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έσκισες, φιλενάδα!!!
    Το γκρι ζακετάκι... όλα τα λεφτά!!!
    Μπάνια του χρόνου, παρέα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μου αρέσει που εισαι σε διαθεση ..υγρη!

    Μουσκεμα μας εκανες...χαχαχα γελασα με την ατακα.

    Και ναι αν εχεις κοτερο παμε μια βολτα χριστιανη μου να αραξουμε τα κορμια μας στο Αιγαιο.

    Κι αν το πηραν το μαγιο που ειχες βαλει στο ματι, δε πειραζει να παρεις το μαγιο που ειχες βαλει στο σωμα πάνω κι οχι στο ματι! :))

    φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμ εσύ θες και στο Αιγαίο ...στα ανοιχτά....χαχα...
      Διάθεση σήμερα βραστή...άσε

      Διαγραφή
  5. Είχες δεν είχες πάντως Μία μου μας έκανε να ζηλεψουμε....τα όμορφα ροζουλί...τα γκρί ..τα βεραμάν με τα φούξια...και μετάααααα....μας τρέλανες..με τις καλοκαιρινές αλήθειες σου..όλα μεσα στο μυαλό μας έιναι.... φιλακια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Ρούλα μου....εγώ να δεις πως σε ζηλεύω...εκεί στην πανέμορφη Κρήτη...που δεν μπορώ να έρθω...φτου

      Διαγραφή
  6. Μας έδειξες τις υπέροχες δημιουργίες σου και μετά μας έκανες να ονειρευόμαστε διακοπές και πλατσουρίσματα!!
    Για το κότερο εγώ δεν θέλω παρακάλια, έρχομαι, έρχομαι χα χα χαα!
    Καλή βδομάδα Mia μου, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ενα πλεκτό για το λιόγερμα γιατί στο κότερο φυσάει...
    Και με το μυαλό ταξιδεύουμε σε μέρη ονειρικά!

    Δροσερά φιλιά από τα απόνερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Μανούλα...ευτυχώς που έχουμε ταξιδιάρικο μυαλό...

      Διαγραφή
  8. καταπληκτικές οι δημιουργιες σου, υπέροχες οι φωτογραφίες σου και όντως, τα όνειρα είναι πολύ καλύτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μία μου, εσύ καλέ φτιάχνεις αριστουργήματα με το βελονάκι!
    Ασφαλώς θα γίνονται ανάρπαστα... Πρωτότυπα σχέδια, ωραία χρώματα και συνδυασμούς.... Μπράβο βρε φιλενάδα, στο σχεδιασμό μόδας για πλεκτά, θα φτιάξεις σχολή!!!!
    Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα
    ΥΓ. Τα όνειρά σου, και δικά μου! Μαγευτικές όλες οι φωτό!
    Όσο για το κότερο.... δε βαριέσαι, καίει πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλία μου...αυτά τα σχέδια ...τα είχα παραγγελία ...και τα έχω παραδώσει...καλά μου πάνε...
      Συμφωνώ για το κότερο...χαχα

      Διαγραφή
  10. molis vrika to blog sou kai einai teleio!!
    ola ayta pou ftiaxneis einai polu omorfa!
    perna kai apo to blog mou mia bolta an thes
    http://xouxounitsa.blogspot.com

    xoxo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. VickiBel Καλωσόρισες από εδώ...είδες δροσιές και ήρθες εεε???χα

      Διαγραφή
  11. ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ ΟΛΑ ΜΠΡΑΒΟ ΧΡΥΣΟΧΕΡΑ ΜΟΥ!!!!Η ΑΛΗΘΕΙΑ 1 ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΟΛΥ ΣΥΜΦΩΝΩ ΚΙ ΕΓΩ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΔΡΟΣΙΣΕΣ ΚΑΙ ΞΕΦΥΓΑΜΕ ΛΙΓΟ ΟΜΟΡΦΕΣ ΦΩΤΟ ΑΧΧΧΧΧΧΧΧ.ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΔΟΥΛΙΤΣΑ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ...ΠΟΛΛΑ ΟΝΕΙΡΑ!
    ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Nasia..αφου το ξέρεις το παλεύω όσο μπορώ...και έχει ο Θεός...σου στέλνω φιλιά

      Διαγραφή
  12. Καλέ, εδώ με τη ζέστη έχει κολλήσει το μυαλό μου, δεν θα κόλλαγε το βελονάκι;
    Αυτό το γκρι το πλεκτό στην 4 & 5 φωτογραφία πολύ μου αρέσει!
    Άσε περιμένω πως και πως την άλλη εβδομάδα να πάω για μπάνιο στη θάλασσα!
    Έτσι κι αλλιώς η άδεια είναι πολύ μακριά ακόμα!
    Καλή εβδομάδα να έχεις Μία μου!
    Φιλάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Αθηνούλα...σήμερα είναι το κάτι άλλο...Βράσαμε...διάθεση για μπάνιο ...όχι ...μόνο ντους...

      Διαγραφή
  13. Χρυσοχέρα είσαι Μία μου! Πολύ καλόγουστα τα δροσερά πλεκτά σου! Και οι φωτογραφίες σου ταξιδιάρικες, δροσερές, πανέμορφες!
    Να'σαι καλά, καλή εβδομάδα να'χεις! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μιάκι μου,
    πολύ ζέστη....Τι να κάνουμε, θα περασει κι αυτό......Ομορφα που είναι τα πλεκτά σου!!!!!!!Οι εικόνες σου ....γρρρρρρ....που τέτοια τύχη!!!!!!!!!
    Φιλάκια βρε!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έφη μου ...μην είσαι γκρινιάρα...μέσα στην θάλασσα είσαι ...συνέχεια...χαχα φιλιά

      Διαγραφή
  15. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!
    ΥΠΕΡΟΧΑ ΤΑ ΠΛΕΚΤΑ ΣΟΥ ΜΙΑ ΜΟΥ!!!!!!!
    ΜΑΣ ΔΡΟΣΙΣΕΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΑΘΑΡΙΑ ΝΕΡΑ!!!!!
    ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ , ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα μου ...καλό και δροσερό μωρέ να είναι...σε ευχαριστώ ...

      Διαγραφή
  16. καλημερα κοριτσι..τι ομορφα που τα κανες..με ωραια χρωματα..η μαγεμενη Ελλαδα μας..καλα ταξιδια σε ολους..χαρουμενη βδομαδα..σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου γεια σου κορίτσι μου....επίσης να είσαι καλά...καλά ταξίδια

      Διαγραφή
  17. Τα πλεκτά υπέροχα, το όλο στήσιμο των απαντήσεων
    πολύ έξυπνο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Τα πλεκτά υπέροχα, το όλο στήσιμο του
    παιχνιδιού πολύ έξυπνο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Mia έπλεξες πάλι!!!
    Καταπληκτικά, υπέροχα πλεκτά!!
    Καλή εβδομάδα να έχεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ο επιλογος έδωσε τις απαντήσεις στη σημερινή υπερζέστη! Νανσούλι ΕΓΡΑΨΕΣ & ΚΕΝΤΗΣΕΣ κυριολεκτικά!!!
    Υπομονή...και φιλάκια δροσερά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου βρε Χαρούλα μου...πω πω πω τι υπομονή...πεθάναμε σήμερα...πάλι

      Διαγραφή
  21. Καλά τα πλεκτά σου είναι φοβερά...τα χρώματα...τα σχέδια...ουαου μου αρέσουν πάρα πολύ. Τώρα όσον αφορά την ζέστη...δεν πειράζει θα πρέπει να βρούμε τρόπους να δροσιστούμε...πάντως εγώ βλέποντας τις εικόνες σου μια δροσιά την πήρα. Φιλάκια πολλά και καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Elena τι μου κάνεις....σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια...φιλιά

      Διαγραφή
  22. Οι εικόνες απίθανες αλλά και οι απαντήσεις σου καταπληκτικές!Θαυμάζω τα πλεκτά σου, μπράβο Μια μου!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ τα φαγητά σου...χαχα...σε ευχαριστώ Ελένη μου ...

      Διαγραφή
  23. Όλα καλά στα σχολια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Κι ύστερα σου λένε ότι η ζέστη αποχαυνώνει... Είσαι η ζωντανή διάψευση της νότιας τεμπελιάς, που κάποτε έβρισκε άλλοθι στις υψηλές θερμοκρασίες!
    Χρυσοχέρα, πάντως!
    Πολύ μου αρέσουν οι καλοκαιρινές σου αλήθειες :)
    Και η ψυχρολουσία του υστερόγραφου, ό,τι έπρεπε για να 'ρθω στα συγκαλά μου μετά τη φωτογραφική περιπλάνηση στη χώρα του ονείρου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό σκέφτομαι και εγώ και συνέρχομαι...Υπατία....
      ΥΓ..Αλλά δεν πιάνει πάντα...χαχα

      Διαγραφή
  25. καλά από χθες βασανίζομαι να αφήσω σχόλιο...αυτό το μαραφέτι το μικρό πολύ με παιδεύει!!!!! %$#@&^ ξέχασα και τι ήθελα να γράψω...Xμ...ότι είσαι χρυσοχέρα το είπα; Είσαι χρυσοχέρα αστέρι μου...το αστέρι το είπα...A! ναι...σιγά θα μας πνίξεις παιδάκι μου!!!
    ελπίζω να τα πούμε!!!! αν θέλεις στείλε τηλέφωνο στο mail!!! φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι δαίμονα έχει πάθει...το μικρό...χα χα θα σου στείλω...φιλιά

      Διαγραφή
  26. Beautiful post and blog!!! take a look on my blog and if you like we can follow each other?
    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Φτιάχνεις αριστουργήματα κυρία μου!!! Η ζέστη καλά κρατεί αλλά και το βελονάκι πήρε φωτιά!!!!! Φιλάκια πολλά Μία μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πήρε φωτιά Κικίτσα...δεν γίνεται να κάνω διαφορετικά...φιλιά

      Διαγραφή
  28. Πανέμορφα και δύσκολα σχέδια!!!Μπράβο Μία μου γλυκιά!Απίθανες οι παραλίες που μας έδειξες!!!Πες ότι πήγαμε διακοπές!!!φιλάκια γλυκιά μου και να περνάς υπέροχα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Μεγαλούργησες κοριτσάκι πραγματικά!!! Δροσερά, καλοκαιρινά και χαρούμενα τα πλεκτά σου!!! Κι όσο για τη ζέστη...ανυπόφορη...αλλά όπως λες, σκέφτομαι το χειμώνα με το πετρέλαιο και το βουλώνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Μια μου, μια βουτια νοερη την εκανα και γω!Τη δροσια τους ναχεις!!
    Οσο για το γκριζακι,ευχαριστως θα το φοραγα,θα σου στειλω.. νουμερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου φίλη μου Afra...εδώ δροσίζομαι και εγώ.....το γκρι τελικά άρεσε πολύ...σε ευχαριστώ ...Εύχομαι να είσαι σε μια παραλία ...τώρα..

      Διαγραφή
  31. Καλό καλοκαίρι,mia μου...Καταπληκτικά πλεκτά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Πολύ όμορφα πλεκτά!Υπέροχες φωτογραφίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. 1. Ευχάριστο το μουσκίδι από τα πολλά νερά :-)
    2. Αυτά τα πλεχτά είναι ανάγκη να φοριούνται με σουτιέν από μέσα; Κρίμα! :-)
    3. Δοκίμασε να καταργήσεις το μαγιό! Είναι πολύ πιο όμορφα χωρίς αυτό. Το νερό, ο ήλιος, ο αέρας να ακουμπάν όλο το σώμα. Τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 1.Παρακαλώ!!
      2.Εξαρτάται.....
      3.Θα ακολουθήσω την συμβουλή σου...αν πάω για μπάνιο...γιατί το μαγιό είναι δικαιολογία...χα χα
      Σε ευχαριστώ που ήρθες ως εδώ θα τα λέμε..Heliotypon

      Διαγραφή
  34. Ηρθε ο καιρος να σας αφησω για λιγο για το καλοκαιρι.Φορεστε το ομορφο χαμογελό σας και πάρτε μαζι την ομορφότερη διάθεση οπου και αν πάτε.Ας διώξουμε για λίγο τα πράγματα που μας στενοχωρούν και ας απολαυσουμε ένα ησυχο καλοκαίρι.ΚΑΛΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΝΑ ΣΕ ΞΑΝΑΒΡΩ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙΚΟ ΣΟΥ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΙΑ ΜΟΥ!!!ΤΑ ΠΛΕΚΤΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΑ ΔΡΟΣΕΡΑ ΚΑΙ ΦΙΝΕΤΣΑΤΑ!!!!ΟΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΣΟΥ ΠΑΝΕΜΟΡΦΕΣ!!!
    ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΜΙΑ ΟΜΟΡΦΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε το ίχνος σας ....ευχαριστώ