Σάββατο 26 Νοεμβρίου 2011

Μου λείψατε...







 Υποσχέθηκα ότι .....

θα αφιερώσω το απόγευμα στον  εαυτό μου....

Με την πλάτη μου σακατεμένη ....τα δάκτυλά μου τούμπανο.... τα μάτια μου να κάνουν πουλάκια....είπα να ξελαμπικάρω.....
                                                        λίγο.....



πήγα στην μανούλα....
'Εχει ένα δωματιάκι  όπου φυλάει πράγματα (με πολύ τάξη) κάτι σαν αποθηκούλα.....



εχει βάλει μια ξυλόσομπα ...τις μικρές....
στρωμένο  με τις κουρελούδες που είχε φτιάξει η γιαγιά στον αργαλιώ ...
τα ξυλαράκια όμορφα τοποθετημένα .....  και όλα  εκεί  μέσα κάτι  να  θυμίζουν......


Ανάψαμε την φωτιά... εκεί  ήθελα να πιούμε τον καφέ μας ...
ελληνικός τον ψήσαμε πάνω στην σόμπα.....και για την λιγούρα βάλαμε και ψωμάκι στην τσιμπίδα ... με λαδάκι από πάνω... και λίγο αλατάκι...


μαζεύτηκε και παρέα... αδέλφια ανήψια ....όμορφα το ευχαριστήθηκα....απλά ....γλυκά ...χαλαρά..... ότι ακριβώς χρειαζόμουν....


          Τώρα στο σπίτι  μου ...με την κουβερτούλα αγκαλιά....(που να ζεσταθείς) θέλω να κλείσω  ένα όμορφο απόγευμα.....με τους φίλους μου ...που δεν σας ξεχνώ.....αλλά με φάγανε οι  υποχρεώσεις..

Hug Glitter Graphics - Glitterlive.com
                                                                                                     

                                                                      
                                                              Καλή ξεκούραση ....και    


                                                               αύριο με υγεία παιδιά.....




90 σχόλια:

  1. τι όμορφα mia και μοναδική μου!
    ιδανικά θα έλεγα!
    εύχομαι να περνάς συχνά έτσι ζεστά και χουχουλιάρικα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γειά σου Μία μου.κι εγώ με κουβερτούλα είμαι...αλλά το διασκεδάζουμε οικογενειακώς και κάνουμε τους μεξικάνους.Σήμερα μεγάλη ερημιά στη γειτονιά εγώ όλη μέρα δουλειές και μαγειρέματα,είχα στο μυαλό μου τόσες κατασκευές και δεν έκανα τίποτα, δεν έχω καθόλου διάθεση αχ...θα πάω να φτιάξω ένα καφεδάκι γιατί μου άνοιξες την όρεξη μπάς και ζεσταθώ λίγο πιο πολύ μέσα μου.όπως κατάλαβες δεν είμαι και πολύ στα καλά μου και τα λέω σε σένα ε τι φίλες είμαστε!!!γιατί εσύ είσαι τόσο κουρασμένη βρε κορίτσι;;;ξάπλωσε κουκουλώσου και ξεκουράσου.Να σου πώ χαίρομαι πολύ οταν είμαι ετσι και κάνεις ανάρτηση και περνάω απο το σπιτάκι σου, νοιώθω ζεστασιά.Σε φιλώ πολύ και σου εύχομαι καλό βράδυ και καλή ξεκούραση να είσαι καλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κυριακή αύριο, κοίταξε να ξεκουραστείς και να χαλαρώσεις λίγο, το έχεις ανάγκη!
    Φιλάκια, καλό βραδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Λύχνε μου ...το είχα πραγματικά ανάγκη...όλη την εβδομάδα το σκεφτόμουν...να είσαι καλά κορίτσι μου και εσύ... με ζεστή καρδιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μας χρειάζονται ΜΙΑ μου τέτοιες στιγμές χαλαρωσης γιατί έχουμε μάθει να τρέχουμε βρε παιδάκι μου και να μην φτανουμε ....όμως που τρέχουμε ;;; να πάμε που;;; μήπως δεν χρειάζεται να είμαστε έτσι ΜΙΑ μου ; μήπως πρέπει να φρενάρουμε λίγο πότε πότε.. για μιά ανάσα;;; τι λές;;
    είδες που λες ότι περασες καλά;;αυτό ακριβώς πρέπει να κάνεις!!!!!!μου αρέσυν πολύ αυτά που γραφεις στο πλάι της σελίδα σου τα γνωμικά που έχουν πεί άνθρωποι!!! και αυτο με τον Σταυρό...και το άλλο με τον ορειβάτη..τα διαβασα δευτερη φορά να τα εμπεδωσω!!!! εχω και εγώ μαζέψει αρκετα κάποια στιγμή θα τα αναρτήσω στο μέλον!! φιλακια και λαο Σ.Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Nάσια μου ...κοριτσάκι...έχεις την οικογένειά σου κοντά...έχεις τον κόσμο όλο...αυτό θα σκέφτεσαι...
    το μόνο που έχει σημασία τελικά...και υγεία...τα άλλα όλα πέταξέ τα θα περάσουν...
    πιες καφεδάκι χαλάρωσε...δεν μπορούμε να έχουμε και πάντα όρεξη....

    ΥΓ
    αύριο είναι μια καινούργια μέρα...φιλιά πολλά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Έλενα μου...αυτά τα ΣΚ μέχρι τις γιορτές θα είναι πιεσμένα....αλλά δεν βαριέσαι...υπομονή....φιλάκια ζεστά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ρούλα μου ...η φάση που περνάω τώρα είναι η πιο χαλαρή... για μένα...μετά από μια ανώμαλη προσγείωση που έφαγα ...και έβαλα μυαλό...
    σκέψου πως ήμουνα πριν...τουλάχιστον τώρα δεν αγχώνομαι...
    απλά θέλω να είμαι εντάξει με τις υποχρεώσεις μου μωρέ και τα πράγματα δύσκολα τώρα...και όπως καταλαβαίνεις ο αγώνας μεγαλύτερος...
    όμως πια έχω βάλει όρια....φιλάκια καλή μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αχ ζήλεψα mia μου...και τη ξυλόσομπα...και τις κουρελούδες(τις λατρεύω)και το καφεδάκι...όμορφα πέρασες...εύχομαι και μια όμορφη Κυριακή...

    μπλέξιμο από Δευτερα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Γεια σου Elena ...ωραία ήτανε...μια χαρά..

    ΥΓ..και αύριο μέρα είναι... λέμε...
    να πάει χαμένη????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. τα κάστανα γιατί τα έβαλες; για να ζηλέψουμε και να κολαστούμε;;;;;;;

    κοπελιά, κρυώνω. που είναι τα νυχτικά μου με τα δέοντα;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΜΜΜΜ...τα καστανάκια ...ωραία που ήτανε....
    τα δέοντα στην επόμενη ανάρτηση....με την χριστουγεννιάτικη βιτρίνααααα...το επόμενο ΣΚ...υπομονή...χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Νάμαι, ήρθα με κουβερτούλα και το κατιτίς για τη λιγούρα να χουχουλιάσουμε παρέα.... Τι ωραίο νάχεις παρεούλα και κουβεντούλα και μια ζεστή ψυχή να σ' ακούει και να την ακούς!!!!
    Σε φιλώ πολύ.
    ΞΕΚΟΥΡΑΣΟΥ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αχ τι όμορφες εικόνες έφερες στο μυαλό μου !! σ' ευχαριστώ πολύ ! απλά, ζεστά κι αγαπησιάρικα, με άρωμα μανούλας :)
    Τα πιο ωραία είναι αυτά Μία μου!
    φιλάκια πολλά **

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑΑ!
    ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΟΥ ΜΙΑ, ΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΠΑΡΧΙΑ ΝΑ ΠΟΥ ΖΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ ΟΜΟΡΦΕΣ ΣΠΙΤΙΚΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΦΥΣΗ. ΚΑΦΕΣ ΣΤΗΝ ΞΥΛΟΣΟΜΠΑ !!!!!! ΜΕ ΤΗΝ ΜΑΝΟΥΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΟΙ.... ΟΙ ΕΙΚΟΝΕΣ ΣΟΥ ΤΟΣΟ ΖΕΣΤΕΣ ΚΑΙ ΘΑΛΠΩΡΙΣΙΕΣ...ΞΕΚΟΥΡΑΣΟΥ...ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΗΜΕΡΑ!
    ΣΕ ΦΙΛΩ
    Η ΦΙΛΗ ΣΟΥ, ΕΦΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. εγώ μόλις μπήκα....χμμμ..ωραία και ζεστά ειναι....χάρηκα λοιπόν και να σαι πάντα καλά...θα τα λέμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΟΡΙΤΣΑΡΑ ΜΟΥ!!!!!ΦΙΛΑΚΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Φιλία μου καλημέρα....είμαι καλά ..ξεκουράστηκα....

    Χθες με επιασες στον ύπνο ...σήμερα όμως είμαι εδώ έτοιμη για κουβεντούλα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Eυτυχώς biscotaki ...το έχω καταλάβει....καλημέρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Έλα Έφη μου καλημέρα....εντάξει μια χαρά είμαι...αυτά και αυτά μας κρατάνε λίγο το μυαλό φιλενάδα....φιλιά πολλά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Homemade... Με τον καλό σου λόγο ήρθες....χρειάζομαι τέτοιους φίλους-ανθρώπους...θα τα λέμε σίγουρα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΝΑΣΙΑ μου ...Κ Α Λ Η Μ Ε Ρ Α όλη μέρα....καλό μου παιδί....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. πολύ μου άρεσε η εικόνα!
    χαίρομαι να βλέπω ανθρώπους να αγαπάνε την απλότητα και την ζεστασιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Αχ τι ωραία αυτά τα απογεύματα με την οικογένεια μαζεμένη γύρω από μια ξυλόσομπα!
    Δε μου λες, κάστανα ψήσατε; Ή μόνο ψωμάκι;
    Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. σου εύχομαι μια όμορφη,ζεστή Κυριακή. Καλή σου μέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Dark ....Αν κάτι μου αρέσει....
    στα χρόνια που περνάνε ...από πάνω μου....

    είναι...

    Οτι....αρχίζω να εκτιμώ την απλότητα ...και την ζεστασιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Aθηνούλα....άστα τι φτιάξαμε...ξέρεις τώρα οι μαμάδες...
    φάε είσαι αδύνατη ...
    και δώσε....και σώσε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Kαλημέρα ...τρελόγατο...
    είσαι ένα κουκλί....:)))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΟΜΟΡΦΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ!!!!! ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΣΤΑΝΑ ΣΟΥΠΕΡ ΤΑ ΛΑΤΡΕ.ΚΑΛΗ ΓΛΥΚΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Βάλατε και κάστανα στη φωτιά;

    λατρευω τα καστανα κι ας παχαίνουν!

    Αντε γυρνα απο τις υποχρεωσεις σου, μας ελειψες!

    φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Τετοιες οικογενειακες βραδιες, χαλαρωσης και θαλπωρης, σου απαλυνουν τη κουραση και σου δινουν δυναμη για τα δυσκολα της εβδομαδας που ερχεται!
    Ιδιαιτερα οταν υπαρχει και μια μαννουλα που περιμενει..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. όμορφη αίσθηση αυτή η ζεστασιά από απλά καθημερινά πράγματα και πρόσωπα, είδες πόσο πολύπλοκες κάναμε τις ζωές μας ξεχνόντας τα πραγματικά ωραία; χαιρετισμούς πολλούς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Καλή εβδομάδα και σε σένα foufoula .....να είσαι καλά κορίτσι μου..

    ΥΓ..Φτιάχνουν όμορφα πραγματάκια τα χέρια σου...τα βλέπω αλλά δυστυχώς κάτι στα σχόλια σου...δεν μπορώ να μπω....γιαυτό βρίσκω την ευκαιρία να στο πω τώρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. coula ..που έγινες cacoula...θα μας τρελάνεις....

    Έλα να σου πω...εσύ πήρες τα βουνά μαρή..( γύρισες ? Cacoula??)
    E ρε τι μας περιμένει.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Afra μου...ναι ναι ναι ....και η μανούλα αρκεί να υπάρχει....
    Γιαυτό μανούλες ...στο ύψος μας....φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. BLUEPRINTS...NAI τις κάναμε δύσκολες...αλλά ευκαιρίες μας δίνονται...ας ελπίζουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Αχ αυτές οι μανούλες, σαν να είναι πάντα μέσα στο μυαλό μας και κάθε φορά ξέρουν τι πρέπει να κάνουν... Κι όταν ξαφνικά μαζεύονται όλοι από το πουθενά, είναι το καλύτερο χάπι για όλα!! Τι ωραία Mia!!
    Καλή ξεκούραση εύχομαι και καλή χαλάρωση κάτω από την ζεστή κουβερτούλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. L.Kαλό μου κοριτσάκι σε ευχαριστώ...αντε να μαζέψουμε δυνάμεις για την καινούργια εβδομάδα....φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Να εχεις το νου σου...

    θα δειτε το προσωπο μιας αλλης Coulas, κακιασμενης...

    χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Εγώ σε ξέρω μωρούλι μου...δεν μπορείς να με τρομάξεις....με τις νεκροκεφαλές σου...εισαι το κοριτσάκι με το μοτοσακό και το μαντηλάκι στο κεφάλι....το βιαστικό ντε....τι κιαν έκανες ντεκαπάζ και περμαναντ...τι κιαν το έκανες γλόμπο....ιχιχιχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Πιστευω να ξεκουραστηκες λιγουλακι το Σαββατοκυριακο.Σου ευχομαι να εχεις μια ηρεμη και οσο το δυνατον πιο ξεκουραστη εβδομαδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Πολύ όμορφες οι στιγμές που μοιράστηκες μαζί μας,μας ταξίδεψες για λίγο ευχαριστούμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Δημιουργία μου είμαι ΟΚ...να είσαι καλά ...καλή εβδομάδα και σε σένα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Γειά σου Ρενα μου...όμορφες στιγμές ..ναι... αλλά και μαζί σας όμορφα είναι...και εγώ σας ευχαριστώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. οπως λεω παντα,τα λιτα και τα απλα εινια τα καλυτερα!πολυ ωραιες οι εικονες που μας εδωσες με τον καφε στην ξυλοσομπα και ολους τους συγγενεις μαζι!!
    καλη ξεκουραση και καλο βραδυ!φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. christina μου καλό βράδυ και σε σένα κορίτσι μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Το ίδιο χουχουλιάρικα να είναι και οι επόμενες μέρες...
    Εστω και νοερά.. δίπλα στη ξυλόσομπα..

    ..κοριτσάκι μου να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Γεια σου γιαγιούλα μου...ευχαριστώ..!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Mia μου, σου εύχομαι καλή και πιο ξεκούραστη εβδομάδα! Τώρα που έρχονται οι γιορτές όλοι αγχωνόμαστε, αλλά μετάάάάάάά...θα ξεκουραζόμαστεεεε...Στις γιορτές πάλι θα αγχωθούμε για να είναι όλα εντάξει...αλλά μετάάάάάά΄....θα ξεκουραζόμαστεεεεε...Μετά τις γιορτές πάλι θα αγχωθούμε για να βρούμε τους παλιούς μας ρυθμούς....αλλά μετάάάά...θα ξεκουραζόμαστεεεε... δεν καταλάβαμε ότι επιτέλους με το να τα θέλουμε όλα στην εντέλεια... δεν θα υπάρχει ποτέ χρόνος για ξεκούραση...μόνο άν αποφασίσουμε να μην τα έχουμε όλα τέλεια!Τα καστανάκια νόστιμα!!! καλό διάλειμμα με την μανούλα!!!Σου στέλνω αγκαλίτσα για να γεμίσεις τις μπαταρίες σου!!! φιλάκια να είσαι πάντα καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Σε ευχαριστούμε που μας έκανες να νοιώσουμε τόση ζεστασιά μέσα από την ανάρτησή σου!!!!!! Να έχεις μια όμορφη Εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Το "με υγεία" που λες και το χουχούλιασμα είναι τόσο βασικό που εύχομαι συχνά να γίνει ...άσκηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Φανίτσα νομίζω έχεις δίκιο....αλλά να ....έτσι έχουμε μάθει....να τα θέλουμε όλα...όσα περνάνε από το χέρι μας....νάσαι καλά ..καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Ποδηλάτισσα...καλησπέρα...ήταν ωραία ...γιαυτό το μοιράστηκα...καλή εβδομάδα καλή μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Xριστόφορέ μου ...καλησπέρα...θα το παλέψω ....να είσαι καλά φίλε μου ...καλή εβδομάδα να έχεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Πολύ μου άρεσε ο χρόνο που αφιέρωσες στον εαυτό σου. Να το κάνεις συχνά, το δικαιούσαι όπως και όλοι μας. Είναι τόσο λάθος να μας παίρνει το ρέμα των ευθυνών και του άγχους.
    Καλή εβδομάδα να έχεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Καλησπέρα Ροδούλα μου...να είσαι καλά ...το χάρηκα πραγματικά..καλή εβδομάδα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Πανέμορφη εικόνα αυτή που μας έδωσες. Γεμάτη αγάπη και ζεστασιά. Μπράβο. Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Εύα μου ...καλησπέρα κοριτσάκι μου....τουλάχιστον φιλενάδα ζεστάθηκα....ξυλόσομπα και πάλι ξυλόσομπα!!!!! χαχα φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Μού θύμισες τη δική μου γιαγιά και ψιλοσυγκινήθηκα. Η ξυλόσομπα στην κουζίνα, επάνω το ταψί με την άπαικτη τυρόπιτα και ο ελληνικός καφές στη σόμπα. Εμείς να καθόμαστε στο ντιβάνι με τις κουβερτούλες και να βλέπουμε τηλεόραση ψηλά πάνω στο ψυγείο!!! Αχχχ! Και οι κουρελούδες στο πάτωμα φτιαγμένες από την ίδια στον αργαλειό... Περαστικά σου και όπως είπες και εσύ... με υγεία να μας βρει το 2012...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Konstantina...Δεν ξεχνιούνται αυτές οι στιγμές....και δεν πρέπει...τις κρατάμε φυλαχτό κορίτσι μου....και ειδικά ότν μεγαλώνεις...όλο και πιο συχνά τις χαιδεύεις....νά είσαι καλά που πέρασες...Χάρηκα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. καλο μεσημερι mia ολο αυτο μου θυμιζει παλιες καλες ρομαντικες εποχες οπως μου τα διηγειται η μαμα μου παλια καθονταν ολοι η οικογενεια μαζι γυρω απο τη σομπα και ελεγαν παραμυθια ιστοριες ανεκδοτα να περασουν τη βραδια (δεν υπηρχαν τηλεοραση, ρευμα)...

    Τοτε ηταν κι ο κοσμος αγαπημενος και πιο γνησιος ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. ααα ξεχασα
    πολυ ωραιες ολες οι φωτος που διαλεξες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Ωραία η αφήγηση αλλά και οι φωτογραφίες. Πάντα χρειαζόμαστε τέτοια ατμόσφαιρα, αρκεί να μην αποτελεί αναγκαστικό τρόπο ζωής! :-)) Και ο νοών νοείτω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Η φωτογραφία που έβαλες πάνω πάνω με το δεντράκι είναι... Τ Ε Λ Ε Ι Α !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Δελφινάκι μου ...όντως παραμυθένιες στιγμές ....φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Αχ, τι γλυκειά ανάρτηση, τόσο όμορφες και τρυφερές εικόνες στις δύσκολες μέρες που ζούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Ghrisgio.....Νοώ και συμφωνώ....:))))

    Έτσι είναι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. biscotaki μου τέλεια....όμως μόλις διαπίστωσα ότι έχει στολίσει με το ίδιο δεντράκι και άλλο ζεστό σπιτάκι .... ....μπορεί να το αφήσω στην φίλη..και να βάλω κάτι άλλο....φιλάκια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. τι όμορφη ατμόσφαιρα που μας μετέφερες.. τόσο απλές αλλά τόσο σημαντικές στιγμές..
    καλώς σε βρήκα και καλές γιορτές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Φιλενάδα μου καλή κι' αγαπημένη, έλα στο σπιτάκι μου, βραβειάκι σε περιμένει!!!!!!
    (Ε, δε γίνεται... θα γράψω ποίηση!!)
    Χιλιάδες φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. amaryllis καλως την ...σε ευχαριστώ για τις ευχές σου κορίτσι μου με υγεία εύχομαι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Fillia...Ποιήτή μου...σου ερχομαι τρεχάτη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Tίποτα καλύτερο φιλενάδα....υπέροχε κόσμε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Μιά ξυλόσομπα,δυό κουρελούδες,ψωμάκι φρυγανισμένο ,αχνιστό καφεδάκι και αγαπημένους δίπλα μας ,μας κάνουν ευτυχισμένους!!Τι σου είναι η ζωή ρε mia μου!!Τόσος κόπος, αγχος και τρέξιμο για να φτάσει η στιγμή που απλά, απλούστατα πραγματάκια να σε κάνουν χαρούμενο!!!Νάσαι καλά κοριτσάκι και να περνάς καλύτερα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. mιa το σπιτάκι σου μου αρέσει γιατί έχει ζεστασιά, μόνο που δεν προλαβαίνω να το βλέπω συχνά και το κάνω μια και καλή.
    Ειδικά τώρα με τις διακοπές του νετ που ακόμα συνεχίζονται.

    Εκείνα τα bebe καλτσουνάκια είναι υπέροχα!!!
    Έχω κρατήσει των παιδιών μου πλεγμένα από τη γιαγιά τους.

    Να είσαι πάντα αγκαλιά με αγαπημένους εύχομαι και περισσότερο στις γιορτινές μέρες.

    φιλιά θαλασσένια
    καλό μήνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Χρυσάνθη μου καλημέρα και καλό μήνα....τα απλά είναι τα πιο γνήσια και ωραία!!!!φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Θαλασσένια μου...μην στεναχωριέσαι...δεν αγχωνόμαστε για τέτοια....να είσαι καλά και εσύ κορίτσι μου ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Μία σε έχουμε και να σε παρεξηγήσουμε;;;; Άλλωστε όλες κάπως έτσι είμαστε αυτές τις μέρες!!! Καλό μήνα και καλές δουλειές στο μαγαζί ψυχή μου!!! Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. ΚΙΚΙ μου καλό μήνα μικρούλα μου ...με υγεία...να είσαι καλά ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Ροδούλα μου ...καλό μήνα και ευλογημένο να έχουμε κοριτσάκι μου....σε φιλώ ζεστά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Καλό μήνα Μία μου γεμάτο δημιουργίες και χαρές!!!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Καλό μήνα sophie μου...να είσαι καλά κορίτσι μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε το ίχνος σας ....ευχαριστώ