Τετάρτη 16 Νοεμβρίου 2011

Και πλέξε πλέξε......

Και πλέξε  πλέξε .....πλέξε    πλέξε......






η χριστιανή μπερδεύτηκα.....


και από τα πολλά τα λέγε λέγε .....την πάτησα και υποσχέθηκα......


Αφορμή μια παραγγελία.....πέντε   δέκα ....θετικά σχόλια....

ε εε  πολύ   ήθελα   νομίζετε?....




'Ενα  μωράκι   Αεκ τζής  η πρώτη παραγγελία.....


















και αφού γλυκάθηκε η γριά στα σύκα......



μπήκαν και στην βιτρίνα.......













και  άστα να πάνε.....πλέξε  πλέξε....



και ξενύχτι  ξενύχτι.......

και έρχονται και γιορτές.......και  έμπλεξα.......

καλό πλέξιμο.....ουπς

 καλό βράδυ ήθελα να πω......

                   

98 σχόλια:

  1. σουπερ τα παπουτσακια!!!θελω και εγω να μαθω πλεξιμο!!!ειναι ενα απο τα επομενα σχεδια μου!!!
    καλο βραδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φιλενάδα, μ' αρέσει που είσαι "νυχτερινός" τύπος! Αργά το βράδυ σε βρίσκω αλλά χαίρομαι πολύ τις αναρτήσεις σου. Τι έγινε;;;; Ξεκίνησες βιοτεχνία; Και γιατί όχι;
    Τα παπουτσάκια σου είναι εκπληκτικά, όλα...
    Φιλούρες πολλές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ωραιο μπλεξιμο ομως ετσι δεν ειναι? καλως σε βρηκα και τα παπουτσακια σου ειναι φοβερα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ναμαι κι άλλο νυκτόβιο!
    Τι υπερπαραγωγή είναι τούτη!!!
    Εκείνα τα στυλ Sebago μ άρεσαν, βγαίνει και σε 45άρι;όχι πιστόλι καλέ νούμερο είναι.Ε, έχουμε κι ΑΝΤΡΕΣ, όχι αστεία!
    Φιλάκια ποντικομουρίτσα,πολύ μ αρέσουν τα κινούμενα σχέδια σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είναι τέλεια!!! Μπράβο mia!
    Είναι mia οπτασία!

    @christina
    Για μαθήματα πλεκτικής στο σπίτι μου. Βελονάκι και βελόνες. Όχι μόνο βλογινγ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τελεια τα παπουτσακια, σκετη γλυκα.Καλα εκανες και συνεχιζεις το πλεξιμο τους.Καλο ξημερωμα να εχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. τι όμορφα παπουτσάκια για γλυκά πατουσάκια!
    και η πλέχτρα ποντικίνα άψογη!

    να είσαι καλά μοναδική μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αχου τι γλυκούλια!!! γούτσου -γούτσου , ζεστά και χουχουλιάρικα!!!Ομορφοπλεγμένα και με πολύ ιδιαίτερα σχέδια που ξεφεύγουν από τα συνηθισμένα πατουσάκια!!!!μπράβο Μία μου!!Καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. τι λες βρε θηρίο!
    υπέροχα τα παιδικά παπουτσάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Xάρμα οφθαλμών Μία μου! Ξεχωριστό το κάθε ένα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τι ζουζουνιάρικα πλεκτά είναι αυτά;
    Στα μωρουδίστικα ποδαράκια τα σκέφτομαι και με πιάνει μια ...γλύκα...
    Να είσαι καλά κοριτσάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΜΙΑ ΜΟΥ ΚΑΛΗΜΕΡΑ!
    ΕΙΣΑΙ ΑΠΙΑΣΤΗ ΣΤΑ ΝΤΕΡΛΙΚΑΚΙΑ!
    ΑΠΟ ΚΑΤΩ ΡΑΒΕΙΣ ΤΣΟΧΑ; ΟΧΙ ΣΤΑ ΜΩΡΟΥΔΙΑΚΑ ΣΤΑ ΑΛΛΑ. ΠΟΣΑ ΕΠΛΕΞΕΣ; ΕΙΣΑΙ ΦΟΒΕΡΗ! ΩΡΑΙΑ ΣΧΕΔΙΑ!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Mia μου καλημέρα τι όμορφα τα παπουτσάκια που φτιάχνεις;Θέλω και 'γω χα χα χα!!!Φαίνονται πολύ ζεστούλια και είναι ότι πρέπει για τα κρύα του χειμώνα και χάρη σε σένα θα ζεσταθούν πολλά παιδικά ποδαράκια χα χα χα!!!Φιλάκια και καλό...μπλέξιμο χα χα χα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πανέμορφα είναι!!! Άξιζαν και με το παραπάνω μια θέση στη βιτρίνα!!! Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @ Αθηνά
    προμηθευομαι με τα απαραιτητα και σκαω μυτη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πολύ όμορφα παπουτσάκια
    Τελικά τι είδους κατάστημα έχεις ρούχων, ή παπουτσιών, ή τι......
    Εγώ είμαι αυτή που μπερδεύτηκα
    , μάλλον όχι εσύ :)

    Φιλούθκια (κατά την κυπριακή) (να μην ξεχνώ και τη γλώσσα μου) ,χαχα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μία μου,μαθε τεχνη κι αστηνε,ή.. μαλλον εξάσκησέ τη σ αυτους τους χαλεπους καιρους!Σέ συμπονω για το ξενυχτι αλλα αξιζει το κοπο!Ειναι τοσο ομορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Τι γλυκούλικα που είναι όλα τους… μπράβο mia !!!! Θα μας πεις που είναι το μαγαζί?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ ΥΠΕΡΟΧΑ!!!!!ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΜΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΕΒΑΛΕΣ ΣΤΗΝ ΒΙΤΡΙΝΑ ΣΟΥ!!!!!ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΙ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΟΛΑ.ΣΕ ΦΙΛΩ ΓΛΥΚΑ ΓΛΥΚΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Στο τρίτο μου εγγόνι θα σε έχω υπόψη μου. Μόνο που τα βλέπω γλυκαίνεται η καρδιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Τα πατίκια που μας έφτιαχνε η γιαγιά, καλή της ώρα! Πρακτικά και ζεστά! Πολύ όμορφα, μου ξυπνήσαν αναμνήσεις..(απαντώντας στο ερώτημά σου από την προηγ. ανάρτηση: το είχα δουλέψει για μια σεζόν...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ε, ήταν να μη μπουν στη βιτρίνα;;
    Πανέμορφα και γλυκύτατα όλα και το καθένα με το δικό του χαρακτήρα,για όλους τους μικρούς "τυπάκους"!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. πλέξε πλέξε νύσταξα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ωχου τα μωρέ τι γλυκούλικα που είναι!!!!!
    Απίθανα!!!!
    Καλοφόρετα να είναι από τους τυχερούς μπόμπιρες που θα τα φορέσουν!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Πανέμορφα Μία μου!! Μπράβο σου γλυκιά μου! Θα πουληθούν αμέσως!!! Χρυσοχέρα μου εσύ!φιλάκια και να ξεπουλήσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Πλέξε πλέξε, είναι όλα τόσο ζουζουνιάρικα...!!! Είσαι απίθανη!!! Καλό Σ.Κ Και καλή ξεκούραση να έχεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Αγάπημένοι μου φίλοι....θα σας απαντήσω αύριο...φιλιά...

    ΥΓ..πλέκω πλέκω ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Εγώ θελω εκεινα που εχουνε κορδονακια σαν σπορτεξ!!! χα..χα.. πανεμορφα ξεχωριστα να δεις ΜΙΑ μου που δεν θα σου μείνει κανένα ανάρπαστα θα γίνουν να με θύμάσαι μεχρι εξαγωγή σε βλέπω...ο γιός σου είπες είναι Κρήτη;;; και μας ο εγγονός μου ανεβαίνει Αθήνα...να υπερετήσει την μαμα πατρίδα...ανταλάζουμε φαντάρους;;;;χι..χι.. καλά να είναι τα παιδιά όπου κι αν είναι.. φιλάκια και καλές δουλειές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Καλέ είναι πανέμορφα !!! Παναγία μου τι γλυκούτσικα τερλικάκια :)) Μπράβο σου Μία μου, ζηλεύω που ξέρεις και τα φτιάχνεις! Εγώ αν ήξερα θα έκανα για τον εαυτό μου, τερλικάκια-μποτάκια σε χρώμα γκρι απαλό με μοβ ;)
    Φιλάκια και καλά πλεξίματα **

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΤΙ ΑΠΙΘΑΝΑ ΣΧΕΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΜΙΑ ΜΟΥ;;;;
    ΚΑΛΑ ΛΕΕΙ Η ΧΑΡΑ, ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΑ;;
    ΤΕΛΕΙΑ ΤΕΛΕΙΑ!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. mia μου ΥΠΕΡΟΧΑ!!!!είπαμε καλε δώσε στίγμα με mail!
    Καλο Σ/K να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΧΡΙΣΤΙΝΑ ...ΘΑ σου κάνω μαθήματα....κανόνισε ραντεβού...χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Φιλία μου έμπλεξα....και παθιάστηκα...και άστα να πάνε....πάω για βιομήχανος....χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Tζένη μου καλα που πέρασες....πάθος μωρέ το πλέξιμο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Xαρούλα ...βγαίνουν και για άντρες ναι...έχω και εγώ 45άρι ...τον γιό μου....μου βγήκαν τα χέρια όμως....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Aθηνούλα ...έτσι τα βλέπω βρε και εγώ τώρα ...σαν οπτασία ....από την νύστα....χοχοχο...μου βγήκε το μάτι ...και έκανα και κάλο ...
    στο χέρι λέμε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Δημιουργία μου ....έδειξαν αρκετό ενδιαφέρον ο κόσμος...και σε δύσκολους καιρούς....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Tυφλοποντικίνα κατάντησα ...μεσα στην νύχτα να πλέκω....ρίξε φως λύχνε μου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Γεια σου Xρυσάνθη μου ....προπονούμαι ...ξέρεις για αργότερα...για τα εγγονάκια...πρώτα ο θεός...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Ευχαριστώ Μαράκι μου...χαίρομαι που είναι καλά μωρέ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Γιαγιάκα να ξεμπερδέψω λίγο και θα σου κάνω ένα ζευγαράκι...να ζεσταίνεις τα ποδαράκια σου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Έφη μου...εδω δεν μπορώ να βρω υλικά τσόχα και τέτοια...τους βάζω λίγο σιλικόνη για να μην γλιστράνε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Σόφη μου καλά βγήκανε ...και όλο και βγάζω καινούργια σχέδια ...παθιάστηκα...φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Leviathan...αφού ξέρεις εμείς με το μαγαζί ....είμαστε άρρωστοι...καμαρώνω που τα κοιτάνε ...άστα ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Delfinaki εσώρουχα έχω ...αλλά βάζω και φόρμες βελούνιδες ...και κάποια που φοριούνται και μέσα και έξω από το σπίτι....γιαυτό μπερδεύτηκες...φιλάκια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Afra moy σε καλοδέχομαι καλή μου ...συμφωνώ μαζί σου...ο άνθρωπος πρέπει να αγώνίζεται...να μην τα παρατάει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Ποδηλάτησα φιλενάδα μου χαίρομαι που σου αρέσουν....Δεν είμαι Αθήνα καλή μου ...επαρχία....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Nάσια μου ευχαριστώ μικρούλα μου...να είσαι καλά....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Σου εύχομαι να το αποκτήσεις και θα στο στείλω Δ Ω Ρ Ο Χριστόφορέ μου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. pinelopi μου όσοι μπαίνουν στο μαγαζί αυτό μου λένε....'ασε που μου έρχονται όλες οι γιαγιάδες να αντιγράψουν τα σχέδια...πλάκα...άσε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Νίκη μου σε ευχαριστώ για τα λογάκια....τα καμαρώνω μωρέ...πιο πολύ χαίρομαι όταν πουλάω από αυτά παρά όλα τα άλλα ...καταλαβαίνεις....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Dark...φίλε μου ...εγώ να δεις νύστα...χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Γεια σου Ελενα μου ...ευχαριστώ ευχαριστώ πολύ καλή μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Φανίτσα να είσαι καλά ..κορίτσι μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Kikitsa..μου ευχαριστώ κοριτσάκι μου καλό sk

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. ΑΧ Ρούλα μου καλά λογάκια καλή μου...ευχαριστώ....

    Τα παιδάκια μας ...αχ άλλα πάνω άλλα κάτω....καλό φανταράκι να είναι το παιδάκι σας ....θα περάσει ο καιρός γρήγορα...και αν κάτι χρειαστείς ριξε σήμα....

    ΥΓ..Ο δικός μου είναι φοιτητης ...στα χανιά τέταρτο έτος...στους HMY ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Biscotaki ...πες νούμερο και θα σου φτιάξω....αλλιώς σε μαθαίνω βήμα βήμα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Rena μου κάνω από μπεμπέ μέχρι και ανδρικά....αλλά πολύ κούραση έχουνε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Υπέροχε κόσμε....ευχαριστώ κοριτσάκι μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Έλενακι μου ....αν δεν ανοίξεις μαρή αυτό το μπλογκ να φορέσω το καινούργιο φουστάνι....να σκάσεις δεν σου λέω .....τσάμπα ράφτηκα???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. καλησπέρα ή μήπως καλημέρα, μπορεί και καληνύχτα mia μου

    Αυτές τις μέρες πλέκω κι εγώ ένα όμορφο ζευγαράκι σε θαλασσινο μοτίβο.

    Μόλις τα τελειώσω θα τα .... αναρτήσω.

    Τα δικά σου είνα όνειρο..... Καλή σου Κυριακή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Να σε πω νούμερο, αλλά λίγο μακρυά σου πέφτω βρε κορίτσι μου.. βήμα βήμα πως θα με μάθεις, να πάρω βελόνες αν είναι :) φιλί *

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Cinger....καλημέρα εδώ στο Ελλάδα τώρα...με λιακάδα αλλά τσουχτερό κρύο.....Χαίρομαι που βγήκαν καλά και σου αρέσουν....έχω πολλά σχέδια στο μυαλό μου ακόμα...(βρήκα πως να ξεπερνάω την κατάθλιψή μου)προς το παρόν.....χαχα.. Περιμένω την ιδέα σου να την δω....είμαι σίγουρη ότι θα αξίζει....αγκαλίτσα ζεστή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Mην θεωρείς τίποτα δύσκολο...θέληση και καλή καρδιά και όλα γίνονται biscotaki...

    ΎΓ Πέντε βελονιές όλες και όλες είναι...και μετά φαντασία...και από ότι έχω καταλάβει.....διαθέτεις αρκετή...Δες και κανένα Βιντεάκι...έχει παρα πολλά....αντε ξεκίνα.....θα ξετρελαθείς....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΜΙΑ ΜΟΥ!!!!ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΖΟΥΖΟΥΝΙΑΡΙΚΑ ΤΑ ΠΑΠΟΥΤΣΑΚΙΑ ΣΟΥ!!!!!!ΤΕΛΕΙΑ!!
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. fotolabida....καλησπέρα κοριτσάκι μου....σε ευχαριστώ για τα καλά λογια...καλή εβδομάδα με υγεία....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Πολύ όμορφα! Εύχομαι να τα πουλήσεις όλα!
    Καλή εβδομάδα:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Ευχαριστώ mia maria για την ευχή....καλή εβδομάδα να έχουμε κορίτσι μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Μια, καλο κουραγιο με τους ΗΜΥ!Η μια μου κορη τελειωσε προσφατα το αντιστοιχο Πατρων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Πλέξε και κανενα κασκολ για το κρυο γιατι εβαλε μπολικο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Αfra μου το έχω εμπεδώσει....χαχα
    Δεν μπορώ να βρώ το χώρο σου ....πατάω στο όνομα σου και δεν μου βγάζει τίποτα....για να περνάω να τα λέμε....Τώρα που έχουμε και κοινά σημεία φίλη μου...χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Coulitsa ...Mε αυτήν την μαλλούρα ...τι το θες το κασκώλ μαρή????χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Ολως τυχαιως ειδα φως και ..
    μπηκα,αλλα περαιτερω κινησεις δεν ξερω να κανω!Αισθανομαι τελειως ανισχυρη!Περιμενω την ΗΜΥ τα Χριστουγεννα για να συνεχισω εκπαιδευση και να δωσω στιγμα.
    Ειμαι παντως μαμα δυο κοριτσιων,μια
    Πατρα, μια Λονδινο,εργαζομενη πρωι-απογευμα!ΑΑ..και ζω και εγω στην επαρχια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. AFRA..Μην στεναχωριέσαι και εγώ μια από τα ίδια ....μόνη μου το έστησα σιγά σιγά....ο ΗΜΥ ο δικός μου δεν ασχολείται μαζί μου...με βαριέται ο βρωμιάρης...αλλά δεν ξέρει με ποιά έχει μπλέξει....Παλεψέ το σιγά σιγά....και θα δεις θα τα καταφέρεις....'Οποτε θες παρέα έλα να τα λέμε...φιλάκια μανούλα...
    YG..δεν ξέρω και τα βρωμοαγγλικά...εκεί να δεις γέλιο...πάταγα κουμπιά στην τύχη...και νόμιζα θα γίνει έκρηξη...χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Τι ομορφούλια και χαριτωμένα είναι αυτά τα παπουτσάκια Μία μου...Φιλάκια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Πόσο τέλεια είναι όλα!!Μπράβο mia!!Καλώς σε βρήκα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Angelique...με χαρά σε υποδέχομαι.. σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Mia μου αν κατάλαβα καλά τα παπουτσάκια θα τα πουλήσεις!! Εύχομαι να βρεθούν πολλά τυχερά ποδαράκια για αυτά τα θεσπέσια αριστουργήματα!! Κρίμα να μην εχω ενα εγγονάκι!! Φύλαξε μου όμως για το μέλλον!! Καλό σου βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. τι πανέμορφα που είναι!!!!μπράβο σου χρυσοχέρα μου!!!!υπέροχες οι φωτό κι η ανάρτηση καταπληκτική για τα ζόρια που περνάμε τελευταία...συνέχισε να μας ομορφαίνεις μάτια μου τις σκέψεις, φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. mania μου ευχαριστώ ...Θα έρθουν και τα εγγονάκια...όλα με την σειρά τους...φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Oneiremata καλή μου ...τρόπους να ξεφεύγω από την όλη κατάσταση....ψάχνω...φιλάκια :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Mia μου!!!! Καλό βράδυ και καλή ξεκούραση, φιλάκιααααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Κικίτσα μουουουουουου.....φιλιάααααα :))))))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Είναι τόσο όμορφα! Τα λάτρεψα!! Τα φαντάστηκα μάλιστα στα ποδαράκια του μικρού μου! Σκέτη γλύκα.
    ΑΑΑΑΑχχ πλέξε πλέξε... και υπομονή! Το αποτέλεσμα η ανταμοιβή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. στο επόμενο μικρό θα σε ψάξω μια. χαριτωμενα είναι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. L..Πλέκω πλέκω ...και δεν σταματάω....τα έχω παίξει...αχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. Τι φανταστικα τερλικάκια είναι αυτά!!! Τι χρυσοχέρα.. μπράβο και χαρά στο κουράγιο σου έχω να πω... καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. dimiourgia κορίτσι μου ...είναι η καινούργια μου τρέλλα....της κρίσης....χαχαχα...χαίρομαι που σου αρέσουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. Γειά σου φιλε μου Leviathan...να είσαι καλά και εσύ να περάσεις όμορφα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. Υπέροχα είναι!!!
    Η μαμά μου τα φτιάχνει και για μεγάλους. (για μένα δηλαδή χαχαχαχα)
    Αλλά έχει τον κόπο του!!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. Έχουν Konstantina μου ...αλλά μου αρέσει .....φιλιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε το ίχνος σας ....ευχαριστώ