Σάββατο 1 Σεπτεμβρίου 2012

Aλλιώτικη μερα

Καλό μήνα....παιδιά....

 

60 σχόλια:

  1. Καλό μήνα mia μου.. άντε να μαζευόμαστε σιγά σιγά:-)

    Με χαμόγελο να υποδέχεσαι τη κάθε μέρα και αυτού του μήνα..
    Να σαι καλά!!!

    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλό μήνα κορίτσι...Μαζεύεσαι ακόμα;Πόσο είχες απλωθεί;Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλό μήνα και σε σένα κορίτσι μου.
    Ελπίζω να έκανες λίγες διακοπουλες γιατί χάθηκες.
    καλημέρα σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΜΙΑ ΜΟΥ!!!!ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ!!!
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τις καλλίτερες ευχές για έναν όμορφο κι ευλογημένο Μήνα,
    Μιάκι μου!!!Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Απαντήσεις
    1. Μία μου, μόλις είδα την ευχή που μου άφησες!
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!
      Σε ευχαριστώ από εδώ γιατί το βλογ μου θα τεθεί σε λειτουργία από αύριο μετά τα μεσάνυχτα!
      Πολλά φιλιά!
      Και πάλι ευχαριστώ!

      Διαγραφή
    2. Nαείσαι καλά Αθηνούλα...άντε με το καλό ...σιγά σιγά..

      Διαγραφή
  7. Καλό μήνα κι από μένα με αγάπη φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλο Φθινοπωρο και καλο μηνα να εχεις Μια μου, με υγεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τι υπέροχο τραγούδι, φιλενάδα..... Καινούριο είναι ή παλιό; Δεν τόχω ξανακούσει... Και, ναι, στα απλά είν' τα ωραία και από τότε που το ανακάλυψα.... μ' αγαπώ!!!!
    Χιλιάδες φιλάκια και ευχές για ένα χαρούμενο μήνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλία μου...καλή...δεν ξέρω αν είναι καινούργιο..το βρήκα τυχαία...και μου άρεσε πολύ...στο χαρίζω...

      Διαγραφή
  10. Καλό μήνα, Μία ! Να'χεις ένα υπέροχο φθινοπωρινό Σαββατοκύριακο!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλώς σε ξαναβρίσκουμε Μia μου!
    Καλό μήνα και καλό Φθινόπωρο να έχουμε!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελενάκι μου...καλως ανταμώνουμε πάλι...επίσης ...με υγεία

      Διαγραφή
  12. καλο μηνα αστεράκι μου!!!!!

    δε σου πα...θα σε περιμένω;E; τς τς τς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. χαχα...καλό μήνα...Ελενακι ζηλευτό....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλό μήνα, mia μου!
    Την άλλη ευχή, για το φθινόπωρο, την αφήνω για ργότερα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπατία μου...επίσης..
      Ναι όχι από τώρα το φθινόπωρο...πως με καταλαβαίνεις....

      Διαγραφή
  15. Καλό μήνα, Mia. Να είσαι καλά και καλό Φθινόπωρο: Με πολλές μουσικές, ανθρώπινες ή με νότες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεράσιμε...΄τι όμορφη ευχή!!!ανθρώπινες μουσικές...
      Να είσαι καλά

      Διαγραφή
    2. Καλό σαββατοκύριακο, Mia. Να περνάς όμορφα. Να είσαι καλά.

      Διαγραφή
  16. Ας πιουμε λοιπον το καφεδακιμας την πιο αμεση κι ανεξοδη απολαυση,κιας μετρησουμε τη μερα με τα απλα και τα ωραια!!
    Πανεμορφο τραγουδι και εικονες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλη μου άγαπημένη...το καφεδάκι...μια αγκαλιά ανθρώπους...και την υγεία μας...

      Φ Ι Λ Α Κ Ι Α...

      Διαγραφή
  17. Καλό μήνα Μία!
    Καλό φθινόπωρο, καλές δουλειές και καλή έμπνευση(η οποία ξεκίνησε μ'αυτό το τέλειο τραγούδι)!
    Σε φιλώ γλυκιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βiscotaki μου....χαθήκαμε...
      Σε ευχαριστώ κοριτσάκι μου με το καλό...θα έχουμε να λέμε...αγκαλιά.:))

      Διαγραφή
  18. Μαζεύουμε τα σκόρπια μυαλά και επιστρέφουμε....όλοι.
    Καλό φθινόπωρο και καλά......μυαλά!
    Καλώς σε βρήκα στο κονάκι σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλό μήνα Μία μου γλυκιά!!και καλό Φθινόπωρο!!!Πέρνα από το μπλογκ μου, σε περιμένει μια έκπληξη!!!Άντε και πάντα τέτοια!!!Περιμένω την διεύθυνσή σου! φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φανή μου...επίσης...
      Πήγα το είδα!!!!!!!!!!!!!το πήρα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  20. Μία, καλώς σε βρήκαμε και πάλι. Καλό Φθινόπωρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πού είσαι, αγαπημένη μου; Τι συμβαίνει; θάρθεις αύριο;;;;
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εδώωω...περιμένω την σύνδεση...είμαι χωρίς....
      Που να έρθω??? Τι χάνω???

      Διαγραφή
  22. Επίσης skroytzako μου...να είσαι καλά παιδί μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλέ Μία μου;;; χαθήκατε λεει η Φιλία απο πανω;;; να πω εγώ οτι χαθηκα και να μην μου ξαναμιλήσεις θα εχει όλα τα δίκια του κόσμου κορίτσι μου ..να σου πώ καλό μηνα τωρα που τελειώνει δεν λέει..χι..χι.. γιατί παιδί μου δεν μου φτανουν οι ώρες ;;; τοσο αργή ειμαι πιά;;; χι..χι. παντα καθηστερημενο ερχομαι.. αλλα δεν ξεχνώ όμως.... σόρυ ..γύρισα στο Ηράκλειο..και μεχρι να προσαρμοστώ στην καινούργια πραγματικότητα θελω χρόνο..θα μου τον δώσεις Μία μου;;;; σε φιλώ.....γλυκα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρούλα μου ...χαθήκαμε...πάρε τον χρόνο σου και μην αγχώνεσαι...και εγώ μια από τα ίδια....περιμένω σύνδεση....φιλάκια..

      Διαγραφή
  24. Ακόμα σε ταλαιπωρούν μ'αυτή τη σύνδεση γλυκούλα μου!!; Ε! Πού βρισκόμαστε θα πείς!!Ποτέ δεν θα προκόψουμε...μας έφαγε η ταχύτητα!!φιλάκια και ταχεία σύνδεση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλό μήνα και καλό Φθινόπωρο Μία μου!!!
    Πολύ όμορφο το τραγούδι!!!
    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ροδούλα μου ...να είσαι καλά...επίσης ...θα τα πούμε σύντομα....φιλάκι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Πέρασα να σου ευχηθώ καλόν Οκτώβρη!!
    Νάσαι καλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε το ίχνος σας ....ευχαριστώ