Πέμπτη 18 Οκτωβρίου 2012

Είναι η ώρα.....




Πάνε και έρχονται φιρμάνια....


 
(Που πας??????????.....μουσική..)
 
Χαθήκαμε στον φόβο ...και την ανασφάλεια...
 
Ακροβάτες...ψάχνουμε ισορροπία....
 
 
 
Φοβάμαι....
Μα επιλέγω....
Θα περάσω στην άλλη άκρη...
 
 
 
Αν δεν προσπαθήσω??
δεν θα μάθω ποτέ......ότι μπορώ ...
 
 
 
Τρέμουν τα χέρια μου.....
Πιάνομαι από την κλωστή....
 
 
 
Παρέα θα περάσουμε απέναντι....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 




 
 
Λουκουμάκι για το δρόμο???? 
 
 

 
 
 
 
 
 




















 
 
 














 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 










 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 








 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 









 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Β ή μ α ....β ή μ α....
 
 
 
 
άλλωστε....σημασία έχει το ταξίδι.....
και όχι ο προορισμός....
 
 
                Φιλιά...αγαπημένοι μου...
 
 



 

87 σχόλια:

  1. Υπέροχα τα φορέματα και οι μπλούζες επίσης, αλλά αυτό που λάτρεψα είναι η εσάρπα (σωστά την λέω;)
    Ε, ας πάρω κι ένα λουκουμάκι για το δρόμο.
    Από τα ροζ που έχουν γεύση τριαντάφυλλο!
    Καλό μεσημέρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωστά την Λες Αθηνούλα....όσο για το λουκουμάκι...την καλύτερη επιλογή έκανες...

      ΥΓ...Που τα πήρες μυρωδιά....γλυκατζού?

      Διαγραφή
    2. Μα κάτι ερωτήσεις που κάνεις! Είναι δυνατόν να μου ξεφύγει κάτι στα γλυκά; Λες και δεν με ξέρεις τόσο καιρό τι λιχούδω είμαι!

      Διαγραφή
  2. Μιλάμε για πολύ ΧΡΥΣΟΧΕΡΑ!!!Ολα ένα κι ένα,τα θαύμασα ,αν και το σώμα δεν διατίθεται πλέον για αραχνοϋφαντα...
    Ευχομαι να ισορροπήσουμε και να γλυκαθούμε,μην το περιμένουμε απο άλλους,ας γίνει αναμετάξυ μας.
    Κι εγω ένα λουκουμάκι τριαντάφυλλο θα το πάρω για το δρομο, σιγά μην το άφηνα!Φιλάκια πολλά Νασούλι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προτιμώ και εγώ τα λουκουμάκια από τα αραχνούφαντα...
      Θα ισορροπήσουμε Χαρά....θα το παλέψουμε ...
      Να είσαι καλά...κοριτσάκι μου..

      Διαγραφή
  3. Παρα πολυ ομορφα ολα χρυσοχερικο κοριτσι μας!!!!ξεχωρισα το ζακετακι και το μαυρο φορεμα!!Ευχαριστουμε και για τα λουκουμακια οτι πρεπει ειναι για να γλυκαθουμε αναμεταξυ μας οπως λεει και η Χαρα.Φιλακια πολλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μικρούλα...και εσύ λουκουμάκι???
      Όλα ήταν παραγγελίες...παραδόθηκαν..άλλα τα κράτησα..να υπάρχουν...
      Φιλάκια

      ΥΓ..Τριαντάφυλλο και εσύ?
      χα

      Διαγραφή
  4. Μάλλον χαθήκαμε........ καιρό έχω να δω ανάρτησή σου!!! Οι δημιουργίες σου σκέτα αριστουργήματα... αυτό το μαύρο φουστάνι είναι το κάτι άλλο!!!!! Παίρνω ένα λουκουμάκι για τον δρόμο... σου δίνω δυό φιλιά... και φεύγω!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βίκυ...πραγματικά..έλειψα...
      Ζορίστηκα πολύ τον τελευταίο καιρό...
      Θα αρχίσω τα σουλάτσα μου όμως...μου λείψατε..

      Διαγραφή
  5. πήρα το λουκουμάκι μου και χάζεψα τις δημιουργίες σου που είναι καταπληκτικές.
    πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δύο πήρες...σε είδα εγώ..χα
      Να είσαι καλά Χριστινάκι...σε ευχαριστώ..

      Διαγραφή
  6. Τελικά είσαι πολύ μεγάλο ταλέντο, μου άρεσαν ΟΛΑ. Σε ενημερώνω ότι φέτος οι βιτρίνες στην Αγγλία, είναι γεμάτες με τέτοια πλεκτά φορέματα, ζακέτες, εσάρπες. Ετοιμάσου γιατί τουχρόνου θα φτάσει και εδώ η μόδα. Και αν υπάρχουν λεφτά για ρούχα, θα σου πέσει πολύ δουλειά
    φιλενάδα μου. Σε βλέπω να κάνεις ξενύχτια χιχι
    φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μaria μου...είχες πάει πάλι Αγγλία....
    Έχει ήδη φτάσει...αρέσουν πολύ και ζητάνε...
    Όμως πολύ δουλειά ..πολύ ξενύχτι...άλλα είπαμε...
    Θα περάσουμε απέναντι...

    ΥΓ..Λουκουμάκι καλέεε...:))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αααααα έμεινα με ανοιχτό το ατόμα ΜΙΑ μου τι δουλεια ειναι αυτή χρυσοχέρα μου;;; το ένα καλύτερο απο το άλλο σίγουρα θα εχουν γίνει ανάρπαστα...το ξερεις ότι μας έλειψες..αλλα χαλάλι σου τόση δουλειά θελει ώρες και χρόνο πολύ.. να εισαι καλά και σιγουρα θα το ξεπερασουμε .... και εγώ φυσικά σαν καλή φίλη λουκουμακι θα παρω γιατί ζήλεψα απο τις άλλες..χι..χι.. οχι οτι τα φορεματα και τις μπλούζες δεν τα ζήλεψα;;; να εξηγιώμαστε πολλα φιλακια ΜΙΑ μου..............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρούλα μου..αλήθεια θέλει χρόνο...δουλειά που δεν πληρώνεται...αλλά ήταν πρόκληση..χαλάλι
      Ψ Υ Χ Ο Θ Ε Ρ Α Π Ε Ι Α...
      Σε φιλώ...Ρουλίτσα..

      Διαγραφή
  9. Μια μου δεν έχω λόγια, είναι όλα πανέμορφα!Είσαι χρυσοχέρα, μπράβο σου!!!
    **Και το λουκουμάκι ήταν νοστιμότατο!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη...νοστιμιές μας φτιάχνεις εσύ...
      Περνάω...με παίρνουν οι μυρωδιές..
      Φιλιά

      Διαγραφή
  10. Γλυκό το κέρασμά σου Μια μου, αλλά και τα χεράκια σου είναι χρυσά κάνουνε θαύματα με το νήμα και το βελονάκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Το ένα καλύτερο από το άλλο!
    Θα διαλέξω κι εγώ την εσάρπα, που -λόγω ηλικίας- θα την ονομάσω σάλι και θα χαζέψω τα υπόλοιπα...
    Παρόλο που το αντἰστοιχο χρώμα δεν υπήρχε, η ανάρτηση αυτή -με τον δικό της τρόπο- με πήγε συνειρμικά στο
    Κόκκινη κλωστή δεμένη
    στην ανέμη γυρισμένη.
    Δώσ' της κλώτσο να γυρίσει
    παραμύθι ν' αρχινίσει!

    ...και ακολούθησαν τα παραμυθένια δημιουργήματα!!!
    Ίσως να "φταίει" και η μουσική υπόκρουση...
    Την καλησπέρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. H μουσική υπόκρουση....και η καλλιτεχνική σου φύση...Υπατία ...
    Καλησπέρα κορίτσι μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ολα υπέροχα και καλοδουλεμένα!
    Χρυσοχέρα μου εσύ!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. mia μου υποκλίνομαι στα μαγικά σου χέρια εμπρος...είσαι καταπληκτική...σε φιλώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Βαγγελίστρα μου!!!!!!! από τη μέρα που ανέβηκα την ανηφόρα υπολογίζω δε θα σταμάτησες λεπτό!!!!!!!!

    Αστεράκι μου τι αριστουργήματα είναι αυτά!!!!!!

    Ωχ!!!!αυτή η μουσική...θα την ακούσει και μια ψυχή
    και θα δακρύσει...και μένα η αγαπημένη μου είναι το ξέρεις!!!

    σου το αφιερώνω...γιατί επέλεξες να περάσεις απέναντι πουλάκι μου...σε φιλώ

    http://www.youtube.com/watch?v=_elZ1C569MQ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή μου Ελενα....που είναι η ψυχή μας ...την έχω χάσει...
      Μαζί λέμε θα περάσουμε...φοβάται κανείς???
      Πάω να ακούσω την αφιέρωση...

      ΥΓ..αν και υποπτεύομαι ...ποιο θα είναι...:)))
      Aγκαλίτσα...

      ΥΓ2...Ανέβηκες μια ανηφόρα για πάρτη μου...δεν το ξεχνώ..

      Διαγραφή
    2. από γλέντι σε γλέντι το πουλάκι μας!!!! να είναι καλά και πάντα χαρες να έχει!!!!!!

      έπεσες μέσα στο τραγούδι;

      και ναι να μην το ξεχάσεις!!!!ΧΑ!...την επομενη φορα θα ανεβείς εσύ ανηφόρα...

      Διαγραφή
    3. Άστην να χαρεί..γρια γυναίκα...χαχα


      Για αστέρι το υπολόγιζα...ακροβάτης μου βγήκε....αλλά καλό!!!

      Μόνο μία??? Μην ξεχνας το αξίζεις...

      Διαγραφή
  16. Είναι απίθανα όλα! Είσαι πραγματικά χρυσοχέρα, Mia! Ε, να πάρω κι εγώ ένα τριανταφυλλένιο λουκουμάκι (αν έμεινε κανένα), να πω μια ζεστή καληνύχτα και να φύγω ήσυχα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Pepi...οι πρωινές ήταν λιγουριάρες...τούτες ήταν οι χορτάτες ...Θα βρεις..χαχα

      Να είσαι καλά κορίτσι μου...καληνύχτα

      Διαγραφή
  17. Το σάλι κάτι μου θυμίζει...
    http://e-crochet.blogspot.gr/2012/02/blog-post_5792.html
    Το μπλουζάκι (με το καπέλο) ζωγραφιά!
    Το λευκό με τα μοτίφ πολύ όμορφο!
    Στείλε καμμιά πελάτισα Θεσσαλονίκη, αρχίζει το κρύο...
    Φιλιά και λουκουμάκι - αν έμεινε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννίτα...Λουκουμάκια πολλά...φιλιά πολλά...
      Πελάτισσες πολλές...
      Με το ταχυδρομείο τις Θες?χαχα
      Φιλιά..

      Διαγραφή
    2. Τα λέω στη νύφη μπας και τα ακούσει η πεθερά! Κοντεύω να πάθω ζάχαρο με τόσα λουκουμάκια, άσε που κολλάνε στα δόντια και κινδυνεύουν τα σφραγίσματα γιαυτό την άλλη φορά κάτι πιο μαλακό για τις φαφούτες!

      Διαγραφή

    3. Αννίτα..

      Χα χα..έλα έχω μαλλί της γριάς...

      Διαγραφή
  18. Αυτά τα λεπτά δαχτυλάκια φτιάχνουν αυτά τα αριστουργήματα????Εκτός από δεξιοτέχνισσα του είδους είσαι και μοναδική στον τρόπο που κάνεις τις αναρτήσεις σου.Με μία ή δύο το πολύ λέξεις και με ανάλογες εικόνες αποδίδεις τόσο βαθειές σκέψεις και νοήματα!!
    Κοίτα μπροστά γλυκιά μου και θα φτάσεις στην απέναντι!Εχεις μάθει να ακροβατείς και να βγαίνεις νικήτρια!!Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Χρυσάνθη..ότι κάνεις με αγάπη ...που λέει και η Χ αρά μας...είναι όμορφο...
    Λίγα όμορφα φτιάχνεις εσύ????
    Φιλάκια στο νινί...και σε σένα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλημέρα!!!!!
    Καλά! Εσύ πλέκεις αβέρτα......Έχω μείνει..... και θαυμάζω τα πλεκτά σου!!!!!!!!!
    Οσο γιά το απέναντι.....κράτα με να σε κρατώ να ........Μου αρέσει που θα έχουμε και λουκουμάκια για το δρόμο!!!!!!!!!!
    Πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eφούλα...εγώ σε κρατάω ...εσύ με κρατάς γερά Μαρή...η τρως λουκούμια?????
      χαχα
      Έλα φιλάκι..

      Διαγραφή
  21. Φιλενάδαααααααααα...... Εσύ καλέ φτιάχνεις αριστουργήματα, το ξέρεις ή δεν τόχεις συνειδητοποιήσει; Ασφαλώς θα γίνονται ανάρπαστα! Όσο για το δρόμο, παρέα μωρέ.... όλοι μαζί χεράκι και θα δούμε πού θα βγάλει!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Φιλία μου...την πιο κατάλληλη στιγμή...βρήκα διέδοξο...
    Δεν είναι τα χρήματα...διότι και μηχανή να είσαι...πόσα να φτιάξεις...Είναι δημιουργία και ψυχοθεραπεία...
    Πάρε ένα λουκουμάκι ντε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Μία, πάντα όμορφες οι δημιουργίες σου!! Πράγματι, αν δεν προσπαθήσουμε, δεν θα μάθουμε ποτέ τι μπορούμε να κάνουμε.
    Καλό Σαββατοκύριακο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Έτσι είναι Ειρήνη...Να είσαι καλά κορίτσι μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Αυτό το μαύρο, το αραχνοΰφαντο φόρεμα το λάτρεψα!
    Αν το φορέσω χωρίς φόδρα θα το αντέξει η......κολόνα του σπιτιού μου,η θα μου βγει σε κακό;
    χα,χα,χα!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Την έχεις ενισχύσει την κολόνα σου??? χαχα
    Κέρασε τον λουκουμάκι...και φόρα το...χαχααα..

    Γεια σου ...Χριστινάκι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Καταπληκτικά!!!όλα τους, δεν ξέρω να πω ποιο είναι το καλύτερο γιατί όλα είναι τέλεια!!!σε ζηλεύω(καλοπροαίρετα) που μπορείς και πλέκεις..γιατί μου είναι κρυφός πόθος!!!είσαι όμως χρυσοχέρα!!!μπράβο!!!φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου...εγώ θα σου δείξω πλέξιμο...και εσυ ντεκουπάζ...δικός μου κρυφος πόθος...:))
      Φιλάκι και απο μένα

      Διαγραφή
    2. Πέρασα να σου πω μια καλησπερα και να δω τι κανεις...και ειπα ν σου γραψω εδώ που ειδα οτι εχουμε τον ίδιο κρυφό πόθο..ΜΙΑ μου..χι..χι.. το ντεκουπαζ...

      Διαγραφή
  28. Καλησπέρα Μια,επέστρεψα και πάλι λίγο καθυστερημένα αλλά το μυαλό κάπου χάνει στροφές.Σου αφήνω δυο λινκ για πλεκτά ίσως τα έχεις δει,αν όχι κανε μια βόλτα έχουν πολύ όμορφα πλεκτά με οδηγίες. http://crochet-plaisir.over-blog.com/ --------- http://tricrodatuka.blogspot.gr/ Καλή Κυριακή να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Υπέροχα όλα!!! Και το λουκουμακι τέλειο!!! Καλη εβδομάδα εύχομαι και κουραγιοοοοοοοο :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Υπέροχα όλα!!! Και το λουκουμακι τέλειο!!! Καλη εβδομάδα εύχομαι και κουραγιοοοοοοοο :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Τι αριστουργήματα! Τι έργα τέχνης!
    Φαντάζομαι ανάρπαστα θα έγιναν όλα!!! Κι όσο για το δρόμο... όλοι μαζί θα τον βρούμε να περάσουμε απέναντι...φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Μαράκι ...σε ευχαριστώ ...παρείτσα ..προχωράμε

      Διαγραφή
  32. Έμεινα έκπληκτη με τα πανέμορφα πλεκτά σου γλυκιά μου!!!Λάτρεψα το πρώτο ζακετάκι και το φόρεμα το μαύρο με την πυκνή πλέξη στο μπούστο!! Επίσης το κολιέ σου φανταστικό!!!!Μπράβο μπράβο μπράβο!!!!Πότε τα πρόλαβες όλα αυτά, με δύο μετακομίσεις ,απορώ!!Πήρες το δώρο μου που κέρδισες γλυκούλα μου;;Δεν μου είπες; Ελπίζω να μη χάθηκε,συστημένο το έστειλα. φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φανή μου...να είσαι καλά....Το έλαβα το δωράκι...ναι...σε ευχαριστώ τώρα από εδώ...αλλά έπεται και συνέχεια...φιλάκια

      Διαγραφή
  33. Μία μου γλυκιά, μου αρέσουν τόσο πολύ οι δημιουργίες σου! Ειδικά το πρώτο το άσπρο το μπλουζάκι που φοράς (εσύ είσαι; αν ναι, είσαι κορμάρα πλην όλων των άλλων) είναι φανταστικό! Μαζί θα περάσουμε απέναντι, χέρι χέρι και με λίγη άχνη ζάχαρη στα χείλη για συντροφιά :)
    Φιλιά πολλά καλή μου *

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Biscotaki...Είναι μια φίλη αγαπημένη....
      Μακάρι στα πενήντα μου ...να ήμουν έτσι...χαχα
      Βλέπεις η ζαχαρίτσα...
      Φιλάκια...

      Διαγραφή
  34. γαπημένη μου mia, σε κάποιο σχόλιο είδα ότι ο μονάκριβός σου, το αστεράκι σου ονομάζεται Δημήτρης!!Πολύχρονος !Νάναι γερός και δυνατός και ευτυχισμένος!!Και συ να τον καμαρώνεις και να παίρνεις μόνο χαρές!!!!!!!!!!!!!!Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρυσάνθη μου...σε ευχαριστώ πολύ πολύ...να είσαι καλά...
      σε φιλώ..

      Διαγραφή
  35. Καλό βράδυ και πολλά φιλιά!!!!! α, και χρόνια σας πολλά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  36. Καλό και όμορφο μήνα,με υγεία και καλή διάθεση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Ωραία πέρασε η κλωστή απ άκρη σ άκρη και το αποτέλεσμα είναι Τέχνη, σ όλες τις περιπτώσεις. Σε μερικές είναι: Τέχνη για να ζεις.

    Καλημέρα σου τεχνήτρα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρεγγίνα μου...πάίρνεις τις λέξεις ...και κάνεις τέχνη..
      ΥΓ..Καθυστερημένα...αλλά Καλησπέρα

      Διαγραφή
    2. Αχ Μία μου, την έπαθα κι εγώ την τύφλωση και δεν είδα το σχόλιο σου αρχικά ..και ντράπηκα τόσο που το είδα σήμερα.. Δείξε κατανόηση..μου λείπει Υπνος ακόμα...!
      Σε φιλώ και σε κερνάω ψητό κυδώνι σε μαυροδάφνη που έφτιαξα μόλις.

      Διαγραφή
    3. Με τούμπαρες με το κυδώνι...σε συγχωρώ..χαχα

      Διαγραφή
  38. Υπέροχα πέρασε η κλωστή απ άκρη σ άκρη και το αποτέλεσμα είναι : Τέχνη, σ όλες τις περιπτώσεις. Σε μερικές είναι: Τέχνη για να ζείς.
    Καλημέρα τεχνήτρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Όποιος τολμάει στο τέλος νικάει!!! Όλα είναι ένα κι ένα Μία μου!!! Καλές δουλίτσες σου εύχομαι!!! Φιλιά και καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  40. ╮✿ °•.¸

    Amiga, que show mais lindo de malhas!!!
    Adorei o vestido azul.
    Boa semana!
    Beijinhos.
    Brasil

    ¸.•°✿⊱╮╮
    ✿ °•.¸

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μagia μου ...σε ευχαριστώ πολύ ...πολύ
      Εισαι πολύ ευγενικό κορίτσι...
      φιλάκια

      Διαγραφή
  41. Mia μου καλησπέρα!!!
    Ξανάρχισα τα σεργιάνια μου, και να 'μαι!!
    Αυτά είναι αριστουργήματα!!! Πάααρα πολύ όμρρφα κομμάτια!!! Και το μοντέλο σου, μια κούκλα.
    Πολλά φιλιά Μια μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ροδούλα ...χάρηκα που πέρασες ...σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια...έχω χαθεί τελευταία...βλέπεις δουλεύω περισσότερο...φιλιά κορίτσι μου..

      Διαγραφή
  42. Πέρασα για μια καλησπέρα!!! Πολλά φιλιά και καλό σου βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Και τι καλά που έκανες!!! Να είσαι καλά Leviatha...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Πού είσαι κορίτσι με τα όμορφα;
    Να είσαι καλά, καλές γιορτές:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eδώ...είμαι...παλεύω με τις αντοχές μου...θα περάσω να σε δω...σε ευχαριστώ που με σκέφτηκες Θαλασσένια μου

      Διαγραφή
  45. Τακτοποιούσα μια ντουλάπα το απόγευμα και βρήκα μέσα ένα ατελείωτο πλεκτό και τις βελόνες και αυτόματα σε σκέφτηκα. Και συνειδητοποίησα ότι έχεις καιρό να κάνεις κάποια ανάρτηση. Φυσικά θυμάμαι ότι πέρασες από το βλογ μου πριν από λίγες μέρες και θεωρώ ότι είσαι καλά. Αλλά μια που σε σκέφτηκα είπα: Δεν πάω και από τη Μία να δω αν είναι όλα εντάξει; Να της πω κι ένα γεια;
    Ελπίζω να είναι όλα καλά!
    Α και μην ξεχάσω... Πολύ ωραίο το στεφάνι από τα κουβάρια και τις μπάλες που έχεις βάλει στο βλογ σου!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αθηνούλα...ζόρια...
      Περνάω λίγο βιαστικά...να πάρω μια ανάσα...και ξανά μανά τα ίδια...
      Καλά έκανες ...και πέρασες...χαμογέλασα ....σε ευχαριστώ...

      Διαγραφή
  46. Kαιρο ειχα να ερθω απο εδω.Πολυ ομορφα ολα.
    Tα πιο ομορφα Χριστουγεννα ευχομαι να περασεις κοντα μ αυτους που αγαπας και οτι ποθησεις να'χεις.ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ .Χρονια πολλα γεμάτα υγεια και του Χριστου η γέννηση ας μας φέρει ευτυχια!!!!
    Πηρα δυο λουκουμακια για το δρομο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  47. Σ' αυτό το σπίτι που 'ρθαμε,
    πέτρα να μη ραγίσει
    κι ο νοικοκύρης του σπιτιού
    χρόνια πολλά να ζήσει.

    ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΜΙΑ ΜΟΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Χρόνια πολλά πολλά και ευτυχισμένα εύχομαι από καρδιάς σε σένα και όλους αυτούς που αγαπάς! Υγεία, χαρά, αγάπη μα και πολύ κουράγιο και υπομονή!! Να περάσεις υπέροχα όλες αυτές τις μέρες!! Πολλά φιλιά!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε το ίχνος σας ....ευχαριστώ