Κυριακή 4 Δεκεμβρίου 2011

Γέμισα τον ουρανό με αστέρια......


Πήρα το χρώμα του ουρανού........

και μια αγκαλιά αστέρια.......

(κρίση....)




άσπρο χαρτί.....και ξεκίνησα....










Έκοψα το χαρτί ημικύκλια.....έστησα το δέντρο... τρισδιάστατα αστεράκια .... (υπό το άγρυπνο βλέμμα ενός σκύλου.....στο απέναντι πεζοδρόμιο....ο οποίος κάποια στιγμή βαρέθηκε ....και το έριξε στον ύπνο....) αν είναι δυνατόν  ...δείτε ύπνο.....


έντυσα κούκλες ......ξέντυσα.... (0 σκύλος τέζα ...εκεί) επίτηδες το κάνει....

και  κάτι κατάφερα .....με το τίποτα......στήθηκε η βιτρίνα....







μας πήρε και το βράδυ....


και γέμισε ο ουρανός με αστέρια.....
.(.....ελπίζω και το μαγαζί με πελάτες)





άντε παιδιά και του χρόνου......να αντέξουμε ...και να την ματαφτιάξουμε.....   α μ ή ν.

 



82 σχόλια:

  1. ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΜΙΑ ΜΟΥ!!!!!!!!
    ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΤΗΝ ΕΚΑΝΕΣ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ Ρένα μου ...να είμαστε καλά ...και του χρόνου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τέλεια έγινε. Ελπίζω να αρέσει και στους πελάτες σου και να είναι όσο περισσότεροι γίνεται :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευχαριστώ γατάκι μου... (τρελόγατο)...σε αγαπώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Και του χρόνου!!! Θα αντέξουμε αμεεεεεεε!!! Υπέροχα! Καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Mia και του χρόνου με υγεία! Εύχομαι το μαγαζί να είναι πάντα γεμάτο!
    Καλά, πόσο γέλασα με τον σκύλο!! Τέλειο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μπράβο mia! Πρωτότυπα και πολύ ωραία τα δενδράκια ειδικά! Και έμαθα και κάτι σήμερα. Δεν ήξερα ότι υπάρχουν γιορτινά πυτζαμάκια και ρομπάκια!
    Εύχομαι να τα πουλήσεις όλα!

    Και επίσης είναι πολύ ωραίο το χριστουγεννιάτικο ντεκόρ στο βλογ σου! Αν είχα τζάκι, έτσι θα το στόλιζα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Leviathan...φίλε το εύχομαι για όλο τον κόσμο...και του χρόνου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. L.Σε ευχαριστώ κορίτσι μου ...να είσαι καλά...

    ΥΓ.Με το σκύλο...εγώ να δεις γέλιο...δεν τοχω ξαναδεί...μου έκανε και παρέα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. L.Σε ευχαριστώ κορίτσι μου ...να είσαι καλά...

    ΥΓ.Με το σκύλο...εγώ να δεις γέλιο...δεν τοχω ξαναδεί...μου έκανε και παρέα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Aθηνούλα....να είσαι καλά ...σε ευχαριστώ!!

    ΥΓ..Μωρε ...για τα πυζαμάκια ...νομίζεις τόξερα εγώ...(δεν βλέπεις ...κάθε βράδυ τέτοια φοράω....χαχα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλώς την μου τη Μία μου και μοναδική μου... Με το τίποτα, με το τίποτα.... έκανες όμως μια βιτρίνα τέλεια!
    Μπράβο σου, κούκλα μου, και του χρόνου να είσαι καλά και ΘΑ την ματαφτιάξεις!!
    Φιλάκια πολλά και μια χρυσή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΜΙΑ ΜΟΥ ΘΑ ΜΕ ΣΚΑΣΕΙΣ! ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΜΑΚΡΙΑ. ΤΙ ΟΜΟΡΦΕΣ ΡΟΜΠΙΤΣΕΣ ΚΑΙ ΕΣΩΡΟΥΧΑ!!!!!! ΤΟ ΝΤΕΚΟΡ ΣΟΥ ΟΝΕΙΡΟ! ΓΕΙΑ ΣΤΑ ΧΕΡΑΚΙΑ ΣΟΥ!!!!! ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΠΑΣ ΠΕΡΙΦΗΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙΣ ΤΟ ΤΖΑΚΙ ΠΟΥ ΤΟΣΟ ΘΕΛΕΙΣ. ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΕΡΧΟΜΑΣΤΑΝ ΜΕ ΤΗΝ ΖΕΤΑ ΝΑ ΨΩΝΙΣΟΥΜΕ. ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΔΑΡΙΚΟ ΑΠΙΘΑΝΟ!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Υπέροχη η βιτρίνα σου!!! Καλές γιορτές και καλές δουλείες να έχεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Mia είσαι μία και μοναδική !! Τι όμορφα που τα έκανες όλα !! Τα αστεράκια, το δεντράκι σου και τα εσώρουχα {εμένα μ'άρεσαν τα ρόζ πιο πολύ} είναι μια γλύκα :)) Φυσικά και θα μπουν και οι πελάτες, φυσικά εδώ θα είμαστε και του χρόνου και θα στολίζουμε πάλι μαζί !!
    Τα φιλιά μου **

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Φιλία μου... με τα χρυσά λόγια ...πως να μην έχω καλή εβδομάδα....ε υ χ α ρ ι σ τ ώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μια μου, πολυ πρωτοτυπα και ασυνηθιστα τα δενδρακια σου και νομιζω οτι επελεξες και το ιδανικο χρωμα για μαγαζι εσωρουχων!Η ρομπιτσα με το σκουρο γιακα πολυ ομορφη οπως
    και το ασπρομαυρο σετ σακκακι-πυζαμα!Ευχαριστως θα τα φορουσα!!
    Καλες δουλειες να εχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Εφούλα φιλενάδα....ο λόγος σου με χόρτασε...κάνε το ποδαρικό νοερά ....θα πιάσει....ευχαριστώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. aigli...ευχαριστώ πολύ κοριτσάκι μου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αμήν biscotaki μου αμην...να είσαι καλά καλό μου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. AFRA μου...πράγματι και εγώ τα λιγουρεύτηκα αυτά...ευχαριστώ για τις γλυκοκουβέντες...φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. mia και μοναδική μου, εύχομαι να είσαι καλά και του χρόνου έτσι όμορφα να στολίσεις το μαγαζί σου.
    όσο για φέτος... είθε οι πωλήσεις σου να πάνε καλύτερα απ' ότι τις περιμένεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Μία μου, σου εύχομαι απ' την καρδιά μου, οι δουλειές σου να πάνε καλά κι όλη σου αυτή η αγωνία, να μείνει μόνο αγωνία! Άλλωστε με τόσες ευχές, σίγουρα όλα καλά θα πάνε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. mia μου!!και του χρόνου με υγεία! Πρωτότυπα και πολύ ωραία τα δενδράκια, απλά τέ-λει-α!!
    Καλές γιορτές και καλές δουλείες να έχεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΙΑ ΜΟΥ!ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΜΕ ΥΓΕΙΑ!!!ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΣΤΟΛΙΣΕΣ ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΣΟΥ!!!!ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΚΑΛΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Γέμισες τον ουρανό σου με αστέρια και την ψυχή μας με χαρούμενες χριστουγεννιάτικες νότες!!! Εύχομαι όλα καλά να πάνε!! Καλές δουλειές!!

    ΥΓ. όσο για τον σκύλο νοιώθει τόση σιγουριά που δεν διστάζει να γυρίσει ανάσκελα ....προφανώς θέλει να δει και αυτός αστέρια να στολίζουν τον ουρανό του..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Πολύ όμορφο το στόλισμα και όμορφη ζεστή και "προσκλητική" βιτρίνα.
    Ο σκύλος που νομίζεις ότι κοιμάται αδιάφορος, απλώς διαλογίζεται. Μην τον διακόψεις γιατί ο φουκαράς κάνει αστρολογικές προβλέψεις για την πορεία της οικονομίας. Από όσο τον είδα βλέπω ότι τουλάχιστον εκεί σε σένα καλά θα πάνε τα πράγματα!
    Με όλη μου την καρδιά να έχεις άριστη υγεία και καλές δουλειές.
    Τον σκύλο .... ενοχλείς τον σκύλο. Μου άρεσε ο άτιμος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Χρόνια πολλά νασαι καλά να την ξαναφτιάξεις έτσι όμορφα την βιτρίνα σου!!!!ο σκύλος όλα τα λεφτά....την καλημέρα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Mia έκανες πολύ όμορφο στόλισμα!!!

    Και ελπίζω το μαγαζάκι σου να γεμίσει από κόσμο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. πες που είναι το μαγαζί να έρθω. μωρή, δυο μήνες περιμένω...

    πες να έρθω να το γονατίσω. δε σχολιάζω τη διακόσμηση γιατι δεν είδα μέηλ ακόμα...

    φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Πολύ πρωτότυπη η ιδέα σου για το Χριστουγεννιάτικο δέντρο. Ο σκύλος όλα τα λεφτά χα! χα!
    Ελα στα μέρη μου να παραλάβεις το βραβείο σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Είσαι πολύ Δημιουργική.
    Σε θαυμάζω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. η φωτογραφία στην αρχή με το δέντρο και το τζάκι τέλεια!!!
    καλές δουλειές να έχεις!!!!!
    φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Μία,μου αρέσει πολύ η βιτρίνα σου!!! Αν περνούσα απ'έξω,σίγουρα θα έμπαινα μέσα να ψωνίσω!!! τέλεια! Και του χρόνου, με υγεία! Καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Πανέμορφη η βιτρίνα σου!
    Και του χρόνου!
    Και βέβαια θα αντέξουμε!
    Καλές δουλειές εύχομαι Mia μου!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Λύχνε μου Ε υ χ α ρ ι σ τ ώ ...να είσαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Μαίρη Θετική ενέργεια πάνω από όλα....ευχαριστώ πολύ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Μελισσούλα μου σε ευχαριστώ πολύ για το μέλι σου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Fotolabida μου σε ευχαριστώ για το φως σου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Table Rouge..σε ευχαριστώ πολύ καλή μου...όσο για το σκύλο(αν δεν έχω γελάσει...) μια πολύ καλή εξήγηση βρήκες...χαχα φιλιά ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Xριστόφορε μου...έδωσες μια άλλη διάσταση στο θέμα σκύλου!!!! δεν μου κάνει εντύπωση...άλλωστε είσαι ο καταλληλότερος γιαυτό..χαχαχα
    Σε ευχαριστώ για τις θερμές ευχές...να σε έχει ο θεός καλά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Γεια σου Μαράκι μου να είσαι καλά σε ευχαριστώ για τις ευχές....Με το σκύλο πέρασα μια υπέροχη ημέρα!!!χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Tζένη μου σε ευχαριστώ θερμά κορίτσι μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Sophia moy ευχαριστώ για τα καλά λόγια...δωράκι????καταφθάνω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Ωπ R I A μουουουου σε πήδησα κατά λάθος ....

    Άκου μαρή παλαβιάρα...δεν σε αγνοώ...δεν σκαμπάζω τι πρέπει να κάνω ...τι μέηλ μου λες????αλήθεια είμαι χοντροάσχετη ...πες τι να κάνω βήμα... βήμα ...γιατί θα με τεζάρεις σαν τον σκύλο κατάλαβες????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Eσύ εμένα ...και εγώ εσένα...φίλε μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Xristina μου από την καρδιά μου σε ευχαριστώ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Zetaki Πολύ πολύ σε ευχαριστώ μικρό μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Elenaki κουράγιο να παίρνουμε ο ένας απο τον άλλο ...για να αντέξουμε...σε ευχαριστώ καλή μου φίλη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Καλές πωλήσεις και καλή δύναμη!
    Ας υποδεχτούμε το 2012 με έμπνευση και στολισμούς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Σταυρούλα ευχαριστώ πολύ ....ναι με εμπνευση....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Σου ευχωμαι ΜΙΑ μου μεχρι να τελειώσει αυτός ο χρόνος να μην σου μείνει ουτε μια μπιτζαμούλα απούλητη!!!! να αδιάσει το μαγαζί σου και να σου μείνουν τα αστεράκια και το προτοτυπο δεντράκι σου.... όσο για το σκυλακι ... μακάρι να κάναμε τον υπνο του!!!! φαντάζομαι την έκπληξή του όταν ξύπνησε και είδε την βιτρίνα σου στολισμένη.χι..χι.. φιλακια πολλα
    και καλό ξεπούλημα!!!!! εχουμε ακόμα μέρες να λέμε καλές γιορτές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. ΕΚΑΝΕΣ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ.....ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΜΗ ΜΕΙΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟΥΛΗΤΟ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. στείλε μου φωτογραφίες με τα νυχτικά που ξέρεις ότι θέλω, με τα ασορτί ρομπάκια τους, γράψε και τις τιμές και θα σου πω ποια θέλω να μου στείλεις και πως να σε πληρώσω!!!

    αλλιώς στείλε μέηλ με το τηλέφωνό σου να τα πούμε τηλεφωνικώς φιλενάδα.
    ο σκύλος τι ακριβώς έπαθε; για βάλε μου ιδέες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. 'Αντε, να γεμίσει και το μαγαζί σου με πελάτες που αγοράζουν (όχι μόνο να βλέπουν).. Σκέψου πόσα γλίτωσες [πυ δεν ανέθεσε τη βιτρίνα σε "ειδικό/ή".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Κουκλα την εφτιαξες τη βιτρινα, γεια στα χερια σου και του χρονου με υγεια.Καλες δουλειες να εχεις ολοχρονις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Μία μου,γλυκιά μου, πανέμορφη η βιτρίνα σου!!!καλές δουλειές και του χρόνου με υγεία!!!φιλάκια και μια αγκαλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Εχεις μαγαζι με εσωρουχα;

    Και γαιτι δε το λες τοσο καιρο να σε προτιμησουμε;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Νένα μου καλοδεχούμενη και εσύ και οι ευχές σου καλή μου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Ria...Πως να σου στείλω μωρή τις φωτογραφίες δεν ξέρω ...με μεηλ..αυτό σου λέω...

    ΥΓ..Ο σκύλος κοιμάται τρελή με τα πόδια πάνω δεν το είχα ξαναδεί...την ουρά κοίτα αυτά...και δεν σου βάζω ιδέες...που ΄πήγε το μυαλό σου??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Heliotypon...καλωσόρισες από το σπίτι μου....ευχάριστώ για τις ευχές ...όσο για το πόσο θα πλήρωνα????αυτός είναι και ο λόγος που μου κατεβαίνουν οι ωραίες ιδέες ...χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Δημιουργία μου ευχαριστώ...από το στόμα σου και στου θεού το αυτί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Φανίτσα σε ευχαριστώ...να είσαι καλά κορίτσι μου καλό!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Kουλίτσα μου από τόσο που με ξέρεις δεν κατάλαβες ότι δεν είμαι έμπορος καλός????κατάλαβαίνεις πως το λέω???

    Ψώνιο... είμαι, που θέλω, να καμαρώνω για αυτά που φτιάχνω με την καρδιά μου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Miaki μου
    πολύ λιτή και φινετσάτη η βιτρίνα σου αλλά εκείνα τα "Μεγάλα Νούμερα"...κάτι μου έκανα!Κρίμα να μην είμαστε κοντά
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. ΜΙΑ ΜΟΥ ΤΡΕΛΑΘΗΚΑ ΜΕ ΤΟ ΔΕΝΤΡΟ ΚΑΙ ΤΑ ΑΣΤΕΡΙΑ ΧΡΥΣΟΧΕΡΑ ΕΙΣΑΙ ΚΟΥΚΛΑ ΕΓΙΝΕ Η ΒΙΤΡΙΝΑ ΣΟΥ.ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΛΗΣΕΙΣ ΟΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!Ο ΣΚΥΛΑΚΟΣ ΓΛΥΚΑΣ ΕΙΝΑΙ!!!ΑΣΤΕΡΑΚΙ ΕΙΣΑΙ ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ ΜΙΑ ΠΟΥ ΦΩΤΙΖΕΙΣ ΤΗ ΓΕΙΤΟΝΙΤΣΑ ΜΑΣ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ!!! ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Τι ωραίο δεντράκι!Εύχομαι πάντα να έχεις καλές δουλειές!Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. ΥΠΕΡΟΧΟ mia μου

    και το πιό σημαντικό γιά μένα είναι γραμμένο κάτω κάτω στη βιτρίνα

    ΜΕΓΑΛΑ ΜΕΓΕΘΗ

    χα χα χα

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Γεια σου Χαρά μου...σε ευχαριστώ..

    ΥΓ..Διευκρινίζω διότι έχουν πόνο όσες έχουν κάποια κιλάκια παραπάνω....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Γεια σου Νάσια μου...κοιτάω να βρώ λύσεις οικονομικές ....γιατί οι βιτρίνες στοιχίζουν αρκετά....
    Να είσαι καλά σε ευχαριστώ για τις ευχές μικρούλι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Υπέροχε κόσμε....σε ευχαριστώ από την καρδιάμου κοριτσάκι μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Ginger μου...σε ευχαριστώ καλή μου...

    ΥΓ..Και εσύ XL???...
    oι μεγάλες καρδιές θέλουν μεγάλα μεγέθη να χωρέσουν.....λένε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Mia μου, σου εύχομαι ολόψυχα να γειμίσεις πελάτες, και να ξεπεράσεις και τις προσδοκίες σου στις πωλήσεις.
    Η βιτρίνα σου έγινε φανταστική, μπράβο σου. Καλά το σκυλάκι έχει μεγάλη πλάκα χαχαχα.
    Καλό βράδυ να έχεις.
    Υ.Γ.
    Μα πού είναι το ωραίο σου μαγαζί. Έχει ωραία γωνιακή βιτρίνα, πολύ μου αρέσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Ροδούλα μου ευχαριστώ για τις ευχές σου...να είσαι καλά καλή μου....

    ΥΓ...Επαρχία είμαι ...όταν το πήρα πριν από 25 χρόνια ήταν γιαπί και εκτός αγοράς...το έφτιαξα σιγά σιγά ...και με πάρα πολύ προσωπική εργασία( από ελαιοχρωματιστής μέχρι ότι μπορείς να φανταστείς έχω γίνει εκεί μέσα...) την βιτρίνα μου την σχεδίασα και την έκανα έτσι γωνιακή πριν 12 περίπου χρόνια...μεταμορφώθηκε από τότε...

    ΥΓ...Δεν το αγαπάω καθόλου...φαίνεται ε???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Την πυκνότητα των αστεριών του ουρανού να έχουν και οι πελάτες σου!!!!Στο εύχομαι ολόψυχα!!!
    Κουκλίστικη η βιτρίνα σου!!!
    Διάβασα την πιο πάνω απάντησή σου και καταλαβαίνω πόσο πολύ το αγαπάς!!!Είναι η ζωή σου!!!!Σου εύχομαι τα καλύτερα!!!!Και του χρόνου να μας ξαναδείξεις την στολισμένη βιτρίνα σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. º°♥❤ Olá, amiga!
    ❤ Gostei da decoração da vitrine... muito original e bonita.

    º°❤ Beijinhos.
    ♥❤ Brasil.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Χρυσάνθη μου ...καλησπέρα ...να είσαι καλά φιλενάδα μου για τα ζεστά σου λόγια....Βάλσαμο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. ήρθα και θαυμάζω βιτρίνα!!! Και του χρόνου με υγεία Μία Μία Μία μου!!! Καλό ξημέρωμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Ευχαριστώ Κικίτσα ...παλέύω το χωριουδάκι να το βάλω στο σπιτάκι μου!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε το ίχνος σας ....ευχαριστώ