Τετάρτη 25 Απριλίου 2012

O Νοτιάς τα φταίει....


Τούτες τις μέρες δεν  είμαι καλά.....
Μια αποχαύνωση (μας έχουν ραντίσει πάλι??) ... ένας εκνευρισμός...φαγούρες ...αλλεργίες...
αδιαφορία....
Πάω....έρχομαι....δεν έχω διάθεση...
Χώνω την μούρη μου όλη μέρα στα πλεκτά μου(ούτε φωτο δεν έχω όρεξη ...να τα βγάλω) ....και ο κόσμος να καίγεται...αδιαφορώ....
Και αυτός ο Νοτιάς πόσο με ταλανίζει ...μου την δίνει βρε παιδί μου.....είναι τρελός...
Φύσα εντάξει...κάνε το κομμάτι σου...και εσύ κομπλεξικέ....
αλλά με τέμπο ...υπάρχουν και νευροφυτικοί άνθρωποι...τι θες να τους αποτελειώσεις??
Από την άλλη ...
με κάτι εκλογές...γέμισε ο τόπος καραγκιόζηδες
που κάνουν, λες και τώρα κατέβηκαν από άλλο πλανήτη ...και οι σώστες .....ήρθαν να καθαρίσουν για χάρη μας...φτου απαίσιοι...

΄Ενα παλιό ρημαγμένο σπίτι...σαν και αυτό...
συναντώ κάθε μέρα ...στο δρόμο μου για το μαγαζί.....ζούσε μια γιαγιά τελευταία ....που τώρα πια δεν την βλέπω......



Παρατημένο έτοιμο να καταρρεύσει.....πνιγμένο όμως στα λουλούδια......



Φύσα αεράκι ...φύσα με ...

Μην χαμηλώνεις ...φύσα με.....


Κάθισα ...το χόρτασα(μέχρι που  φάνηκαν οι πρώτοι περίεργοι....που κοίταζαν ...μια το σπίτι...και  μια την miα...)....τα μάζεψα και συνέχισα για την δουλειά....


Είναι παράξενο.....τόσα χρόνια το συναντώ ....αυτό το σπίτι!!!
Πόσο όμορφο είναι....

 Καλό  Ξημέρωμα παιδιά....

71 σχόλια:

  1. Εχεις δικιο για το σπιτι !Πρεπει να ηταν καποτε πολυ ομορφο!!!Δεν ξερω αλλα λυπαμαι οταν τα βλεπω σε πληρη εγκαταληψη!!Πρπει η γιαγια που εμενε να ειχε μια ιδιαιτερη αγαπη με τα λουλουδια!!Φιλια!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. την ίδια διάθεση με σένα έχω και εγώ, mia και μοναδική μου. ο καταραμένος νοτιάς με τρελαίνει...
    τι όμορφο σπίτι μέσα από την εγκατάλειψή του (δυστυχώς), τι υπέροχα λουλούδια!
    άραγε η γιαγιά είχε νοιώσει πως ήταν βασίλισσα;
    καλή σου νύχτα γλυκό μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βασίλισσες ναι έτσι νιώθουν οι μεγάλοι άνθρωποι στο σπίτι τους...φιλάκια Λύχνε μου

      Διαγραφή
  3. Φταίει κι ο νοτιάς...κυρίως όμως οι καραγκιόζηδες...Οι φωτογραφίες υπεροχες...Το σπίτι από εκείνα τα παλιά τα..."ανθρώπινα"...(με πλιθιά...καιρό είχα να δω...τα θυμάμαι στο χωριό μου...).Καλημέρα,mia...όλοι έτσι νιώθουμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κι εκεί που πήγα να πω "δεν θα μιλήσω καθόλου, η μία έχει νεύρα", εκεί μου έβαλες το λουλουδικό και αναθάρρησα! Εκείνο το ροζ είναι από τα αγαπημένα μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ε,αφού δε σ'αρεσει ο Νοτιάς,πάρε όλιγο Βοριά που τ'αρνακια παγωνει:)
    Ο ΒΟΡΕΙΑΣ ΠΟΥ Τ' ΑΡΝΑΚΙΑ ΠΑΓΟΝΕΙ.[1]

    Ἦτον νύχτα, εἰς τὴν στέγη ἐβογγοῦσε
    Ὁ βορειᾶς, καὶ ψιλὸ ἔπεφτε χιόνι.
    Τί μεγάλο κακὸ νὰ ἐμηνοῦσε
    Ὁ βορειᾶς ποῦ τ' ἀρνάκια παγώνει;

    Απ'το όμορφο ποιηματάκι του Ζαλοκώστα...

    Καλημέρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παγώνει και την mia Vad...τίποτε άλλο μήπως σου βρίσκεται...χα

      Διαγραφή
    2. Ε,ο νοτιάς δε σ'αρεσει,ο βοριάς σε παγώνει,τσαγάκι να ζεσταθείς τότε:)
      Καλημέρα....

      Διαγραφή
    3. Ναι ένα τσαγάκι θα το πάρω...χα

      Διαγραφή
  6. Τι όμορφο σπίτι, παραδεισος! Ως και το αγιοκλημα άνθισε και θα μοσχοβολάει! Η γιαγιούλα που να βρίσκεται; Αν "έφυγε" για επάνω ας φτάνων ως εκει τα αρωματα της αυλής της!
    Οσο για μας, ας μην κατηγορούμε το νοτιά, αυτοί που φτυνουμε μας φταίνε και μας φταίνε κι οι εαυτοί μας που δεν καταλάβαμε νωρίτερα ότι είναι για φτύσιμο...
    Καλή σου μέρα mia μου, συνέχισε να αναζητας την ομορφιά σε καθε βημα σου, είναι το καλύτερο φαρμακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νίκη μου το έχω καταλάβει...φιλιά και μυρωδιές σου στέλνω

      Διαγραφή
  7. Διαβάζοντας το κείμενο σου μία σκέψη
    κάθισε στο μυαλό μου mia μου:
    Μέσα από το τέλος γεννιέται η αρχή.
    Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Nαι Μαντρίνα ...έτσι είναι...καλησπέρα

      Διαγραφή
    2. Ναι και εγώ αυτο σκεφτηκα... σαν την Μαντρινα.. τα λεμε πιο κάτω..

      Διαγραφή
  8. Καλημέρα Μία μου, η μυρωδιά απο το αγίοκλημα έφτασε μέχρι εδώ. Τι όμορφες φωτογραφίες. Ελπίζω μετά απο αυτή την ομορφιά που συνάντησες να έφτιαξε λίγο το κέφι σου.
    Ξέχασε τους καραγκιόζηδες της πολιτικής που μας χαλάνε όλους.
    καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εντάξει είμαι...σταμάτησε και ο τρελός και΄οκ...Maria...καλησπέρα

      Διαγραφή
  9. είδες κοριτσάκι μου πόση ομορφιά γύρω μας...αυτή να γυρεύουμε...εκεί να κοιτάζουμε...
    σε φιλώ και ένα κλαράκι αγιόκλημα σου στέλνω να μυρίσει το μαγαζί...Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απο τόσο απλά πραγματάκια...αλλάζει η διάθεση...γεια φιλενάδα..

      Διαγραφή
  10. Καλημέρα Μία μου!!Πανέμορφες φωτογραφίες!!Τα λουλούδια φανταστικά η γιαγιά που έμενε εκεί σίγουρα τα φρόντιζε και τα αγαπούσε για να είναι τόσο όμορφα!!!Γέμισε η οθόνη μου χρώματα και αρώματα!!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είχαν τόση αγάπη ...που ακόμα ανθίζουν...καλησπέρα Σόφη μου

      Διαγραφή
  11. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΦΙΛΕΝΑΔΑ!!!!!!
    ΑΓΙΟΚΛΙΜΑ!!!!!!ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΚΑ ΜΑΣ ΧΡΟΝΙΑ!!!!!!ΟΙ ΦΩΤΟ ΣΟΥ ΕΧΟΥΝ ΒΓΕΙ ΜΕ ΑΠΙΘΑΝΑ , ΠΟΛΥ ΖΩΝΤΑΝΑ ΧΡΩΜΑΤΑ!!!!!!ΑΥΤΗ ΤΟΥ ΔΕΥΤΕΡΟΥ ΠΑΛΙΟΥ ΣΠΙΤΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ!!!!
    Η ΔΙΑΘΕΣΗ ΟΛΩΝ ΜΑΣ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ.....ΜΗΝ ΠΑΡΑΞΕΝΕΥΕΣΑΙ ΟΤΙ ΚΑΤΙ ΕΧΕΙΣ, ΜΗΝ ΤΑ ΒΑΖΕΙΣ ΜΕ ΤΟΝ ΝΟΤΙΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΓΕΜΙΣΕ ΧΩΜΑ...ΚΑΤΙ ΑΛΛΟΙ ΜΑΣ ΡΙΧΝΟΥΝ ΠΙΟ ΠΟΛΥ!
    ΜΙΑΚΙ ΜΟΥ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ ΒΡΕ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ο νοτιάς δεν μου αρέσει κι εμένα...όπως και οι καραγκιόζηδες...αυτοί πολύ περισσότερο! Τι όμορφα που άνθισαν τα λουλούδια κι ας βρίσκονται δίπλα στην εγκατάλειψη!Έχει και η εγκατάλειψη όμως τη μαγεία της...εμένα μου αρέσει κι έτσι παλιό και φθαρμένο...δείχνει αληθινό. Τα περισσότερα ''μοντέρνα''κτίσματα είναι άχαρα κι άψυχα...φαντάσου όταν θα περάσει ο χρόνος από πάνω τους...ενώ αυτό,σκέτη γοητεία! Πολλά είπα...σου στέλνω φιλιά και συναδελφικούς χαιρετισμούς(ως προς το ''φτου απαίσιοι'').

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ μαζί σου Μαρία μου...παρόλο που είναι τόσο παλιά ...είναι τόσο όμορφα!!!
      Καλησπέρα συνάδελφε χα

      Διαγραφή
  13. Λίγο πιο κάτω από το σπίτι μου, υπάρχει ένα ετοιμόροπο σπίτι, όμως τόσο μα τόσο όμορφο πρέπει να ήταν κάποτε.
    Το πιστεύεις ότι είναι το σπίτι που ονειρευόμουνα να ζήσω? Είναι πολλά χρόνια παρατημένο, τόσο κρίμα που έχουν αφήσει να ερειπώσει τέτοιο πανέμοφο κτίσμα.
    Κατά τ' άλλα αυτές τις μέρες θα χορτάσουμε να βλέπουμε σωτήρες-καραγκιόζηδες.
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την ίδια επιθυμία έχω...Έχω βάλει κάποιο στο μάτι...εύχομαι και κάνω όνειρα...
      Καλησπέρα Ελενά μου

      Διαγραφή
  14. Πόσα πράγματα αλήθεια προσπερνάμε καθημερινά χωρις να τα βλέπουμε; Η ομορφιά ξεφυτρώνει παντού, όμως εμείς για κάποιο λόγο τη θεωρούμε δεδομένη...κι όμως δεν είναι έτσι. Συμφωνώ με τη Μαρία, παλιά και το φτωχό είχε αρχοντιά, σήμερα κάναμε παγερά κλουβιά.
    Τλπ. μακάρι να φτύσουμε όλοι μαζί να πιάσει τόπο η ψήφος μας
    Υ.Γ. Οι φωτογραφίες σου είναι ΑΠΑΙΧΤΕΣ, θα μας πεις το μυστικό;
    Φιλάκια πολλάααααααααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαρά μου...όταν τα χρειαζόμαστε...τα βλέπουμε ευτυχώς...
      ΥΓ..Οι φωτο αγαπημένη μου δεν είναι δικές μου...από τις εικόνες τις πήρα...δεν είχα φωτο μαζί μου...

      Διαγραφή
  15. στα πλεκτά σου..ε......με το συμπάθιο...δεν μου πλέκεις κανα πουλοβεράκι....χχχlarge....τεράστιο μέγεθος ναχεις να ασχολείσαι....χαχαχαχαα....

    κουράγιο δυναμη.....μην σε χαλάει ο νοτιάς....και ο βοριάς χάλια ειναι αυτό τον καιρό..όλα μας φταίνε με τους καραγκιόζηδες.....

    να σαι καλά....ευχομαι ολα με το καλό....μην χάνεσαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Παναγιώτη μου...μεγάλο νουμερο...μεγάλη καρδιά ..λένε..χα
      Εδω θα είμαι που να πάω...

      Διαγραφή
  16. Λατρεύω τα παλιά σπίτια! Μπορώ να τα χαζεύω και να φαντάζομαι τι είδανε οι τοίχοι τους στα χρόνια και στις γενιές.
    Υπέροχες οι φωτογραφίες!
    Ο περαστικοί την mia κοιτάζανε! Έχει κάτι το ελκυστικό πάνω της. Είμαι βέβαιος να της πεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εάν δεις τον Χριστόφορο ...πες του ότι είναι πολύ καλός άνθρωπος...χα
      Αυτό σκέφτομαι και εγώ και φαντάζομαι όταν χαζεύω τα παλιά σπίτια...μου αρέσει...

      Διαγραφή
  17. Τι όμορφες φωτογραφίες λουλουδιών!
    Με την ευωδία του αγιοκλήματος να ξεχωρίζει!
    Ο νοτιάς μας κάνει κάπως αλλά δεν πειράζει, θα αλλάξει ο αέρας κι όλα θα φτιάξουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αύριο θα έχουμε Βοριά...είναι κατάσταση αυτή??
      χα Αθηνούλα φιλί

      Διαγραφή
  18. Η διάθεσή μας είναι λίγο κάπως...και πως να μην είναι με όλα αυτά!!!!!!Μακάρι κάποτε να φτιάξουν!!!!Οι φωτογραφίες σου καταπληκτικές!!!Φιλιά πολλά Μια μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Οι φωτογραφιες σου μου θυμισαν το σπιτι της προγιαγιας στο νησι, ενω εχει γινει ερειπιο το εχουν πνιξει οι τριανταφυλλιες και οι περικοκλαδες.Μη στεναχωριεσαι Μια μου, που θα παει, θα φυσηξει και ουριος ανεμος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα περισσότερα παλιά σπίτια ..παρόλο που είναι ρημαγμένα ...είναι μέσα στο λουλούδι...
      έχουν αγάπη πολύ μαζέψει!!! φιλιά Κατερίνα μου

      Διαγραφή
  20. Γειά σου Μία ! Πολύ μου άρεσε η ανάρτηση σου, κι ας είσαι κάπως κακοδιάθετη. Έχει και εκλογές εκεί ε, τα είχα ξεχάσει αυτά..
    Η φύση πάντως ξανακερδίζει έδαφος και ανθίζει, όπου ο άνθρωπος κάνει πίσω για λίγο. Φιλάκια Μία μου *

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το θέμα είναι ...Biscotaki ότι κάπου κάπου πρέπει να κάνουμε λίγο πίσω...

      Διαγραφή
  21. Τι σου ειναι η διαθεση Μια μου!!!!! εκει που εισαι καπως απο τον νοτια...τον βοριά αυτους που καλήτερα ειναι να μην μιλανε και να κλειστούν στο καβούκι τους....τσαφ!!!! ενα κλικ μηχανής και να η ζωή μπροστα σου.. και σε κανει να χαμογελασεις και να σκεφτείς ότι έχει κα όμορφα πραγματα η ζωή!!!!!!έλα τώρα δώσε μου ενα πλατύ σου χαμόγελο...έτσι μπραβο!!!!!! και μια αγκαλια με φιλί..και ήρθαμε στα ίσια μας που λενε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Ρούλα μου....την κλέινω την δημάδα την τηλ...αλλά τούτες τις μέρες μας κυνηγούν από πίσω οι καραγκιόζηδες...χα

      Διαγραφή
  22. Έτσι ακριβώς αισθάνομαι Μία μου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ενα σπίτι, μια ιστορία! Πρέπει, πράγματι, να ήταν πανέμορφο στα νιάτα του! Οσο για τις ολοζώντανες φωτογραφίες νομίζω ότι θα απλώσω το χέρι να κόψω και να με γεμίσουν μυρωδιές ανεπανάληπτες! Ευτυχώς που η φύση μάς δίνει ακόμη (?) απλόχερα τις ομορφιές της, χωρίς περικοπές!!!!!! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Αχχχ μύρισα τα μυρωδάτα σου και πάω για ύπνο, δεν αντέχω άλλο:)
    Αύριο κορίτσι τα λέμε καλύτερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Αγαπημένα τα ερείπια, κρύβουν ιστορία και πληροφορίες για το παρελθόν. Ειδικά τα στολισμένα με πράσινο και άνθη!!!
    Έχει ο καιρός γυρίσματα καλή μου, θα άλλάξει πού θα πάει?

    Φιλιά θαλασσένια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτά μου αρέσουν ...αυτά που κρύβουν!!!
      Θα αλλάξουν μωρέ τα πράγματα...υγεία μόνο..
      Γεια σου θαλασσένια μου

      Διαγραφή
  26. Καθυστερημένη σου ήρθα αυτή τη δόση, αγαπημένη μου....
    Τι σύμπτωση.... τον Νοτιά τον μισώ!!!!!! Νιώθω σαν να μη μπορώ να ανασάνω...
    Τα παλιά σπίτια, πλούσια ή φτωχά, τα χαζεύω κι' εγώ. Τι ιστορίες κρύβουν, τι έχουν "δει"!!!!
    Σε φιλώ φιλενάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Καλησπέρα Μία μου, ελπίζω να είσαι καλύτερα πια, στην ψυχολογία σου. Κάποιες φορές νιώθω κι εγώ έτσι, αλλά προσπαθώ να το πολεμώ. Το σπίτι, η γιαγιά, τα πανέμορφα λουλούδια, μου δημιούργησαν ανάμικτα συναισθήματα.
    Σου εύχομαι μια όμορφη Κυριακή!!!
    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Χαίρομαι που σε συναντώ (χάρη στην Όστρια :) Υπέροχη γραφή και πολύ όμορφες φωτογραφίες, γεμάτες νοσταλγία..
    Καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Πολύ ωραίες φωτογραφίες!
    Το σπίτι μια ιστορία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ωραιότατο το σπίτι, ακόμα πιο ωραίος ο κήπος του.

    όσο για την άνοιξη και τις αλλεργίες σου, δεν είσαι η μόνη. όλος ο κόσμος το παθαίνει. ύπομονή...

    φιλιά από την αθήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Πολύ καλησπέρα σου!! Δες εδώ http://leviathanfromkavala.blogspot.com/2012/04/3000_29.html

    και όποτε μπορέσεις στείλε μου τη διεύθυνσή σου στο sofoklis_m@yahoo.gr για να σου στείλω ένα μικρό δωράκι. Τα φιλιά μου και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Γλυκιά μου Μία, πραγματικά δεν μπορώ να πω ότι αισθάνομαι διαφορετικά πράγματα από αυτά που περιγράφεις!!! Οι εικόνες σου όμως κατάφεραν να κλέψουν την παράσταση και να με ταξιδέψουν σε μια άλλη εποχή με όμορφα σπίτια και ολάνθιστους κήπους!!! Καλή εβδομάδα και καλή Πρωτομαγιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Όλοι την ίδια διάθεση έχουμε γλυκειά μου, γιατί τους βλέπουμε να προσπαθούν πάλι με θράσος να μας κοροϊδέψουν και να κερδίσουν την κουτάλα και την καρέκλα, να μπορούν να συνεχίσουν να κλέβουν ασύστολα και να μειώνουν τις πενιχρές συντάξεις και μισθούς μετά, για να ξοφλήσουν τα κλεμμένα τους!!!Δε βλέπω όμως και καμμιά σανίδα σωτηρίας από κανέναν... Πως να μην απογοητευόμαστε;...
    Τα λουλουδάκια του σπιτιού, πανέμορφα, και ευωδιαστά!!!Οι φωτογραφίες σου άψογες, όπως πάντα...και η φωτό στον τίτλο σου, υπέροχη!!Σαν πίνακας ζωγραφικής!!! Μπράβο μερακλού μου!!!Δεν πρέπει να σκύψουμε το κεφάλι, πρέπει στις εκλογές να τους φτύσουμε!!!!φιλάκια γλυκούλα μου!!Καλή Πρωτομαγιά και φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Μόνο θα τους φτύσουμε???
    Φανη μου σε ευχαριστώ...αύριο με υγεία..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Οι φωτογραφίες σου εκπληκτικές. Νομίζεις ότι βγήκαν από φωτογραφικό περιοδικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε το ίχνος σας ....ευχαριστώ