Κυριακή 4 Μαρτίου 2012

Πείσμα....

Με χιόνι ξεκίνησε ο μήνας.....


φωτογραφία που έβγαλα έξω από το μαγαζί......


Χιόνι  αυτός......

              δημιουργία εγώ.....

 






Έλα όμως που βγήκε ο ήλιος και ζέστανε .......

και  ζωγράφισε η φύση.....



έχει τα κέφια της .....βλέπεις.....


χρώματα.....και αρώματα....




και γούστο.......




Και μια και μιλάμε για γούστο.....
έχετε δει πιο γουστόζικο.....βιβλιαράκι για συνταγές?????



Η Κατερίνα....η φίλη μου .....από την γειτονιά μας (ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ)..μου το έστειλε.....την ευχαριστώ ..πολύ ....


Μια καλή εβδομάδα  εύχομαι να έχουμε....
ανοιξιάτικη!!!!!





 







67 σχόλια:

  1. ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟ ΤΟ ΔΩΡΑΚΙ ΣΟΥ....ΝΑ ΤΟ ΓΕΜΙΣΕΙΣ ΜΕ ΑΓΑΠΗΜΕΝΕΣ ΣΥΝΤΑΓΕΣ....ΚΑΛΗ ΒΔΟΜΑΔΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η άνοιξει προβάλλει δειλά-δειλά... Πού θα πάει, θα έρθει σύντομα! Καιρός ν' αλλάξουν όλα γύρω μας... Έχουμε ανάγκη να ομορφύνει η ψυχή μας!
    Πανέμορφες οι ανθισμένες εικόνες σου! Γεμάτες χρώματα κι αρώματα! Σ΄ ευχαριστούμε Μία!!!
    Αντώνης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άντώνη ...που θα πάει...συμφωνώ.....καλή εβδομάδα φίλε μου..

      Διαγραφή
  3. Πάλι όμορφα πράγματα μας δείχνεις! Άλλαξες και άβαταρ είδα! Καλή εβδομάδα να έχεις και αν είναι και ανοιξιάτικη ακόμα καλύτερα. Κι αν πάλι βρέχει, δεν πειράζει, χρήσιμο είναι και το νεράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Που θα πάει, θα σταματίσουν τα κρύα!!!Τέλεια τα λουλούδια σου!!!και το δωράκι σου επίσης!!!φιλάκια και καλό σου μήνα γλυκιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αυτά τα "μποτάκια" που έκανες είναι τέλεια!! Εγώ εδώ πέρα τα φοράω συνέχεια και με έχουν καταβολέψει! Καλή εβδομάδα Μία μου, ωραία και τα λουλουδάκια, μια ήλιος μια χιόνι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με ήλιο και βροχή ...παντρεύονται οι φτωχοί Biscotaki..xa

      Διαγραφή
  6. με τέτοιο σαββατοκύριακο, λες έρχεται η άνοιξη, μη σου πω ήρθε. αλλά από τρίτη πάλι κρύο...

    καλό μήνα φιλενάς. μάρτιος είναι αυτός. μην περιμένουμε θαύματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Tώρα αδελφή ρίχνει καρεκλοπόδαρα....τι την ήθελα την ανάρτηση η καντέμω...χα

      Διαγραφή
  7. καλή βδομάδα mia μου...τι ομορφιές δημιούργησες πάλι!!!!!και οι φωτό δικες σου; τέλειες!!!!Άντε επιτέλους να ρθει η Άνοιξη...
    Φιλια κοριτσάρα μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Elena G...αγαπημένη...τι θα κάνει ...έφτασε...με αστραποβροντές!!!χαχα φιλί

      Διαγραφή
  8. Mε όμορφες εικόνες καλωσορίζεις τη νέα εβδομάδα!!!! Το ημερολόγιο, σωστό καλλιτέχνημα!!! Μα και τα μποτίνια σου, σκέτη τρέλλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Που θα πάει θα έρθει σιγά σιγά η Άνοιξη!!!!!!! Μακάρι να είναι ουσιαστική και να πλημμυρίσει τις καρδιές όλων μας με χρώμα και αισιοδοξία, γιατί δεν πάει άλλο!!!
    Οι φωτό σου θαύμα… οι δημιουργίες σου υπέροχες… και το δωράκι σου καταπληκτικό!!!!!! Καλή και Χαρούμενη Εβδομάδα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αχ αυτή η άνοιξη,νομίζω ότι φέτος τη λαχταράμε πιο πολύ από κάθε άλλη χρονιά!
    Το σετακι που έφτιαξες είναι τελειο,αλλά και το δοράκι σου εξαιρετικό! Οι δημιουργίες της Κατερίνας είναι ιδιαίτερες πάντα και πολύ ρομαντικές!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ μαζί σου ...η Κατερίνα είναι σούπερ...ρομαντικό πλάσμα...

      Διαγραφή
  11. Φιλενάδα χρυσοχέρα,το κασκόλ και προ παντός τα μποτάκια είναι όχι απλώς τέλεια, είναι μια τρέλα!!!!
    Μας γέμισες και χρώματα κι' αρώματα.... θάρθει, πού θα πάει!!!!
    Σε φιλώ και σου εύχομαι μια χαρούμενη βδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλία μου...η άνοιξη θάρθει ...έφτασε ...φτάνει δηλαδή...χαχα..φιλιά μωρέ...

      Διαγραφή
  12. Μαρή εσύ είσαι χρυσοχέρα! Πάρα πολύ ωραία τα πλεκτά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω εγώ κρυφά ταλέντα...χαχα Georgina μου...χαχα
      Ευχαριστώ μικρούλα...

      Διαγραφή
  13. Στο πιο αισιόδοξο κοριτσάκι..
    η μάνα του στέλνει φιλάκια..

    Για την προκοσύνη δεν βγάζω τσιμουδιά!
    Καμαρώστε το το καλό μου!

    ΦΙΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Υπέροχες οι πλεκτές δημιουργίες σου...Λάτρεψα τις παπαπάνω τουλίπες!Υπέροχο το τετράδιο μαγειρικής...Καλή βδομάδα!Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά κορίτσι μου...στον υπέροχο κόσμο σου...

      Διαγραφή
  15. Καλημέρα και καλή εβδομάδα!Υπέροχες φωτογραφίες για καλωσώρισμα!Κοντεύει η άνοιξη επιτέλους...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αντε να ρθει η Ανοιξη επιτέλους, να φτιάξει και λίγο το κέφι και η διάθεσή μας!!!
    Τα πλεκτά σου τι γλυκούλια Mia μου!!!
    Φιλιά πολλά, καλή βδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλενα μου...να φτιάξει λίγο το κέφι μας πια...αμάν ...φιλιά..

      Διαγραφή
  17. ΛΟΥΛΟΥΔΙΑΑΑΑ!!! Υπέροχες εικόνες!!!!! Οι κρόκοι πανέμορφοι και όλοι οι βολβοί... Αχχχ πολύ μ'αρέσαν. Το βιβλιαράκαι εξαιρετικό....Το κασκολάκι υ π έ ρ ο χ ο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αχ! Πήρα χρώμα,σχεδόν μου ήρθε και η μυρωδιά της άνοιξης...Τα πλεκτά όπως πάντα υπέροχα,mia...Καληνύχτα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι ναι σαν να μοσχοβολάει εδω μέσα ...καλησπέρα Όστρια...

      Διαγραφή
  19. Σε πεισμα του καιρου και των καιρων να επιμενεις Μια μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ετσι,ετσι,βάλε λελούδια,να μυρισει Ανοιξη:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΠΑΝΕΜΟΡΦΕΣ ΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΙ ΕΙΚΟΝΕΣ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΜΥΡΙΖΟΥΝ ΑΝΟΙΞΗ!!!ΤΟ ΔΩΡΟ ΤΗΣ ΚΑΤΕΡΙΝΑΣ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ!!!!
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΙΑ ΜΟΥ!!!ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. έρχεται το καλοκαίρι για να πλέξεις τον ήλιο!

    καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Εγώ επειδή βαρέθηκα τα χιόνια κρατάω τις τέλειες εικόνες των λουλουδιών και το δώρο της Κατερίνας!!! Φιλιά και καλό απόγευμα Μία μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Βλεποντας τις φωτογραφιες σου θυμηθηκα τη γιαγια μου που ελεγε για τον Μαρτη: Μαρτης ειναι ναζια κανει, ποτε κλαιει ποτε γελαει.Μεγεια το δωρακι σου, πιστευω οτι θα το γεμισεις με νοστιμες συνταγες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Τι ομορφες εικονες;
    Τι υπεροχα χρωματα;

    Λατρευω αυτο το λιλομωβ!

    φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάρε το λιλομώβ το λουλουδάκι κουλίτσα ...στο χαρίζω..

      Διαγραφή
  26. Σκέψου και να μην είχες πίσμα τι θα δημιουργούσες ΜΙΑ μου...σου παει φαινεται η κόντρα...χα..χα..αν κρίνω απο τα όμορφα που έφιαξες.... αλλα και για το όμορφό δωρακι σου...δεν το συζητώ.....πανεμορφο ..και να το γεμίσεις με νόστιμες συνταγές... τα ανθισμενα σου, μας φέρανε την ζεστασιά της Ανοιξης πιο γρήγορα... εδώ ..και δυο μερες εχει εναν καταπληκτικό ζεστο ήλιο...φιλακια απο Κρητη..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι Ρούλα μου να ζεστάνει ...έχει ήλιο Κρήτη ε .....ωραία..... όταν είπα να κατέβω εγώ έπιασε κακός καιρός φτού...

      Διαγραφή
  27. Μιάκι μου γλυκό΄, σούλειψα; Δε χάθηκα, μωρέ, απλώς δεν έχω τελειώσει τίποτα για να το δείξω.....
    Σε φιλώ Καλό σου βράδυ, φιλεναδάκι......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Μία μου πέρνα όποτε μπορείς ,σε περιμένω για μια συνεντευξη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΟΜΟΡΦΟ ΧΙΟΝΑΚΙ ΟΜΟΡΦΑ ΛΟΥΛΟΥΔΑΚΙΑ ΟΜΟΡΦΑ ΤΑ ΠΛΕΚΤΑ ΣΟΥ ΜΙΑ ΟΜΟΡΦΙΑ ΕΙΣΑΙ ΜΙΑΚΙ ΜΟΥ ΠΟΥ ΜΑΣ ΓΑΛΗΝΕΥΕΙΣ ΚΑΙ ΜΑΣ ΖΕΣΤΑΙΝΕΙΣ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΕΥΧΟΜΑΙ ΦΙΛΑΚΙΑ ΓΛΥΚΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΒΡΑΔΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Μία μου τα πλεκτά σου όπως πάντα υπέροχα,αυτό για το λαιμό είναι τέλειο μου αρέσει πάρα πάρα πολύ!!!Οι εικόνες με τα λουλούδια μοσχοβολάνε Άνοιξη!!!Που θα πάει θα μας κάνει την τιμή να έρθει!!!Φιλάκια και καλό βράδυ!!Σε ευχαριστώ που με θυμάσαι και περνάς από το σπιτάκι μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε το ίχνος σας ....ευχαριστώ