Τετάρτη 15 Αυγούστου 2012

                                                           Βοήθα Παναγιά μου...


          Από την  περιφορά της Παναγιάς μας...εδώ στην Θήβα...




     Ιερός ναός Μ Παναγία Θηβών.... ΄Αγιος Δημήτριος...


       Xρόνια  καλά   και   ευλογημένα....σε όσους γιορτάζουν σήμερα....

ΥΓ..Θα προκόψω να μαζευτώ σύντομα....
           Εάν κάποιος μπορεί να με βοηθήσει θα τον αγαπώ πιο πολύ....
Έδώ και ένα δίμηνο ...κάτι συμβαίνει με τους Αναγνώστες μου....Βγάζει κάποιο μήνυμα...
Λυπούμαστε...
Η ρύθμιση αυτού του gadget δεν έχει γίνει σωστά. Υπόδειξη του Web
: Βεβαιωθείτε ότι οι "Ρυθμίσεις του Friend Connect - διεύθυνση URL αρχικής σελίδας" ταιριάζει με τη διεύθυνση URL αυτού του ιστοτόπου.
Τι να κάνω δεν ξέρω??Προς το παρόν προσεύχομαι..........





ΥΓ...Προσπαθώ από το πρωί...να σας δείξω  μια παλαιότερη μου ανάρτηση...( Άναψε ένα φως ... ).... αφιερωμένη στην Παναγιά...αλλά ούτε αυτό ξέρω να το κάνω....χρειάζομαι σεμινάρια .....ρίξτε τα φώτα σας βρε παιδιά....τι να πρωτοκάνει και η Παναγίτσα....Φιλιά ....

26 σχόλια:

  1. Mia μου,τίποτα από όσα ρωτάς δεν ξέρω...Να ευχηθώ ήρθα..η Παναγία να σε σκεπάζει κι εσένα και την οικογένειά σου...φιλιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημερα..να σαι καλα..η ΜΑΝΑ να σ'εχει υπο την σκεπη της..δεν το κατεχω καθολου το αθλημα κοριτσι..δεν μπορω να βοηθησω..να περασεις ομορφα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Mαρία μου Χρόνια καλά σου εύχομαι για την γιορτή σου....να είσαι καλά

      Διαγραφή
  3. Χρόνια Πολλά Mia μου και βοήθειά σου η χάρη της Παναγίτσας.

    Για το θέμα των followers, άσχετα από το μήνυμα που σου δείχνει, σε εμάς έρχονται κανονικά οι ενημερώσεις όταν ανεβάζεις ποστ.
    Μήπως άλλαξες κάτι στο blog σου πρόσφατα?? Και επηρέασε αυτό την εμφάνιση των followers??
    Αλλιώς, στείλε μήνυμα στον blogger και ρώτησε τι μπορείς να κάνεις για να το λύσεις.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράμα δεν κατέχω σου λέω...πράμα...Πως να του στείλω μήνυμα???
      Έλενακι σώσε με..

      Διαγραφή
  4. Χρονια πολλα και καλα Μια μου. Η Χαρη της Παναγιας να σου χαριζει ο,τι επιθυμεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλησπέρα. Χρόνια πολλά σε όλες τις Μαρίες. Ο Θεός να τις ευλογεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γεράσιμε....φίλε μου...σε ευχαριστώ που μπήκες στο σπιτάκι μου...αμήν η Παναγιά μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χρόνια πολλά πολλά!! Αυτό το θέμα με τους αναγνώστες το κάνει και σε μένα...σε ένα από τα blogs μου και δεν έχω βγάλει άκρη...αν μάθω θα σου πω! φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. χρόνια πολλά.

    όσο για τα γκάτζετ, τι να πω; και εγώ χρήστης είμαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Η Παναγία των γκατζετ βοήθειά σου:),αγνοώ πλήρως το θεμα,ενας ανιδεος πληκτρολόγος ειμαι...
    Απλώς μπήκα να πω γενικώς Χρόνια Πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χρόνια πολλά Μία μου γλυκιά!!Η Παναγία μας, βοήθειά μας!!!Δυστυχώς, δεν ξέρω ούτε εγώ να σε βοηθήσω!! φιλάκια και να περνάς υπέροχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τελικά όλοι στην ίδια ασχετοσύνη βασιζόμαστε και υπάρχουμε εδώ,χαχαχα.
    Για τους αναγνώστες σου δεν ξέρω αλλά για την παλαιά ανάρτηση μπορείς να την δεις σε νέα καρτέλα -με δεξί κλίκ- και να κάνεις copy paste το URL στην ανάρτηση που ετοιμάζεις. Υπάρχει και κωδικός που παραπέμπει στην ανάρτηση με την λέξη που θέλεις.
    Αν χρειάζεσαι περισσότερα πες μου:)

    Βοήθειά μας η Μεγαλόχαρη!

    Χαίρομαι να σε διαβάζω, το ξέρεις πια:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ ότι είσαι θησαυρός.....το ξέρεις????????
      ευχαριστώ τhalassenia

      Διαγραφή
  12. Απ'οτι θυμάμαι σε κάποιαν άλλη blogοφιλη, που ειχε το ίδιο θέμα, της είπαν οι πιο "ενημερωμένες περι της τεχνολογίας", να μην κάνει τίποτα και θα επανέλθει μόνο του !! Και νομίζω, ετσι εγινε!
    Να'σαι καλά Μία μου και να περνάς καλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Pepi...μου και εγώ το διάβασα κάπου...αλλά πάει καιρός και τίποτα...
    Ευχαριστώ πάντως...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μία μου, πάλι προβλήματα πουλάκι μου??
    Πως πήγε η μετακόμιση? ελπίζω όλα καλά.
    πήγαινε στο http://bloggertrics.blogspot.com ρωτησε την φίλη και είμαι σίγουρη ότι θα σε βοηθήσει.
    φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πελαγωμένη Μαρία μου...θα τα πούμε...
      Σε ευχαριστώ πολύ για την διεύθυνση...φιλιά...

      Διαγραφή
  15. Απο τον Δεκαπεντάυγουστο και πιο πρίν έχουμε να τα πούμε;;;; πώ...πω..πως περναει ο καιρός Μία μου ...η Παναγιά βοηθειά μας και να μας έχει υπο την σκέπη Της..!!!! απο ότι διαβασα τα σχόλια των φίλων ..όλοι ειμαστε άσχετοι με την τεχνολογία...για κάνε μια έρώτηση Μία μου στην Ginger...ίσως να ξέρει να σε κατατοπίσει....και μένα με έχει βοηθήσει πολλες φορές.....
    πως τα πήγες με τις μετακομίσεις;;; σε φιλώ και μην ανχώνεσαε θα υπάρχει λύση..στο πρόβλημα ..απλώς εμείς δεν την ξέρουμε.... φιλακια.. πολλα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ¸.•°`♪♪♫

    Passei para deixar uma abraço carinhoso.
    Bom domingo! Boa semana!
    Beijinhos.
    °ºBrasil♫º
    ♫♪.•彡♡彡•.♪♫

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε το ίχνος σας ....ευχαριστώ