Δευτέρα 15 Αυγούστου 2011

Ανάψτε ένα φως.....


                            




                                   
                                 Παναγιά μου.......


   








  Θα μπορούσε να είναι
   ένα παιδί που προσεύχεται.........










                    

                    δεν είναι όμως......








δώσε μου, παναγιά μου, την δύναμη .......





                                                                                              


   να βλέπω την ζωή...

        






                       
              
                                      




 






     με τα μάτια....




















                      ενός παιδιού.




















        Άναψε ένα φως στην καρδιά μου.......





                                                                                       






   να ανοίξουν  επιτέλους τα μάτια μου.....
                                       
  να δουν τι πραγματικά έχει αξία......

σε τούτο τον κόσμο.                                                             
                                 






                         Σκέφτομαι πόσο πιο εύκολη  θα ήταν η ζωή μας .......



    αν  ενδιαφερόμασταν ..... πέρα από τον εαυτόν μας..... και με κάτι άλλο.






     Ανάψτε ένα φως να σας συντροφέψει , σε τούτο το ταξίδι...                          
                                


                         και μην το αφήσετε να σβήσει.......
           


                                                                                          Καλό ξημέρωμα.


























3 σχόλια:

  1. Τι υπέροχες φωτογραφίες γλυκιά μου και τι όμορφη ανάρτηση..ξέρεις οτι δεν μπορώ να μπω από το εικονείδιο της παρακολούθησης σου παρά μόνο όταν κάνεις σχόλιο και μπαίνω απο εκεί..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. εισαι υπεροχη ναεισαι καλα μου αλλαξεσ τη διαθεση.. μελενε Μεταξια και ειμαι απο Πατρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε το ίχνος σας ....ευχαριστώ