Κυριακή 9 Οκτωβρίου 2011

Θέλω κουβέντα...

    
                    Mε μια ζεστή κούπα καφέ....ναι ναι τέτοια ώρα ....κάθισα τώρα μόλις από το πρωί...
  
           Εδώ και αρκετές μέρες είχα ένα σκουλήκι μέσα μου...έτσι το λέω εγώ...όταν κάτι μου καρφωθεί στο μυαλό....Όποτε έχω να κάνω μια δουλειά ....με τρώει....και άμα με πιάνει η προκοπή...όλα μαζί ...τι ανωμαλία και τούτη...τέλος πάντων...
 
        Άσε που καταπιάστηκα με κάτι ντουλάπες να βγάλω και κανένα ρούχο ...που να βρω άκρη ...αυτό δεν το φοράω....αυτό δεν ,μου πάει...αυτό έτσι ,αυτό αλλιώς,πεντακόσια ρούχα τα ανεβάζουμε τα κατεβάζουμε στα πατάρια και δεν τα φοράμε ποτέ ...τα μάζεψα και εγώ και θα τα δώσω κάπου που θα είναι πιο χρήσιμα.....

      Όμως γιατί συννέφιασα??...δεν ξέρω δένομαι πολύ με όλα γαμώτο...αυτό μου θυμίζει αυτό ...
εκείνο το φόρεσα τότε ....άσε όταν φτάνω στα ρούχα του γιου μου.......
    
      Τι τα ήθελα εγώ τα ανακατώματα σήμερα...να και κλάματα .... μου λείπει το παιδί μου πολύ....και πιο πολύ στεναχωριέμαι γιατί δεν μπορώ να ξεκολλήσω λόγω δουλειάς...να πηγαίνω να το βλέπω που και που....και να του κάνω και καμιά δουλίτσα...τέλος πάντων και πάλι....

      Eδώ ούτε βροχή ούτε ακρόαση που λέτε....λίγη συννεφιά μόνο και ίσα που ράντισε λίγο....και ζέστη...
   
     Αυτά πάω τώρα να ξαπλάρω μαχαραγιάς...όχι για  ύπνο καλέ...θα πλέξω.... φτιάχνω και εγώ το κατιτίς μου ,τι με περάσατε τεμπέλα???
   
    Αύριο ελπίζω να έρθει αυτή η βρωμοφωτογραφική μηχανή που έχω παραγγείλει και θα σας φλομώσω στις αναρτήσεις....
   
   ΑΑΑΑ έκανα και μια σπανακόπιτα σήμερα με φύλλο απο τα χεράκια μου.......
   και να μην μπορεις να ταίσεις το παιδάκι σου το κέρατό μου απόψε....που το πάω που το φέρνω εκεί....τέλος πάντων .....
 .....    σας την έδωσα την ζαλάδα βραδιάτικα

                                       Πάω .....άντε καλό  βράδυ....





27 σχόλια:

  1. Ευαισθητούλα μου τα είπες χυμα και καλά έκανες γι‘αυτό είμαστε εμείς εδώ.Ελπίζω να είσαι κάπως καλύτερα τώρα που τα έβγαλες απο μέσα σου.Τα τελευταία σου λόγια μ’έκαναν και βούρκωσα τι να σου πώ να σε γλυκάνω.Δυστηχώς κάποια στιγμή έρχεται η ώρα και τα παιδάκια μας ανοίγουν τα φτερά τους και φεύγουν μήπως κι εμείς τα ίδια δεν κάναμε...εμένα ακόμη είναι μικρή όμως τα χρόνια περνάνε γρήγορα ας ευχόμαστε μόνο να είναι γερά ευτυχισμένα και καλότυχα στη ζωή τους.Καληνύχτα και καλό πλεξιματάκι .φιλια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΕΙΜΑΙ Η ΝΙΚΗΤΡΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Καλησπέρα, Μία μου, συμφωνώ απόλυτα μαζί σου, κι' εγώ "σκουλήκι" τη λέω τη δουλειά - υποχρέωση που ΠΡΕΠΕΙ να γίνει και δε μου κάνει κέφι καθόλου.
    Όσο για τον γιόκα σου, με συγκίνησες μωρέ, κι' εγώ μανούλα είμαι....άστα.
    Να είναι καλά εκεί που βρίσκεται, χαρούμενος και ήρεμος και θα είσαι κι' εσύ, έστω και μακριά.
    Άντε, πήγαινε για ύπνο που θέλεις μπλα μπλα νυχτιάτικα.
    Καλό ξημέρωμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΟΥ ΦΙΛΕΝΑΔΑ,
    ΟΛΕΣ ΛΙΓΟ ΠΟΛΥ ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ. ΔΥΣΚΟΛΟ ΠΡΑΓΜΑ ΟΙ ΝΤΟΥΛΑΠΕΣ! ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΑ ΠΑΛΤΑ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙΣ ΠΡΟΧΕΙΡΑ ΓΙΑΤΙ ΞΕΡΕΙΣ........ΧΑ ΧΑ ΧΑ!
    ΣΠΑΝΑΚΟΠΙΤΑ ; ΕΡΧΟΜΑΙ!
    ΑΧ Ο ΓΙΟΚΑΣ ΣΟΥ! ΥΠΟΜΟΝΗ. ΑΣΤΟΝ ΝΑ ΜΑΘΕΙ ΝΑ ΜΑΓΕΙΡΕΥΕΙ , ΘΑ ΤΟΥ ΧΡΗΣΙΜΕΥΣΕΙ.
    ΠΛΕΞΙΜΟ; ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ! ΝΑ ΤΟ ΔΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΟΤΑΝ ΤΟ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙΣ.
    ΑΝΤΕ ΤΩΡΑ ΣΕ ΑΦΗΝΩ ΚΑΙ ΜΗΝ ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΕΣΑΙ.ΣΕ ΑΓΑΠΑΜΕ. ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Βρε το σκουληκάκι τι σου κάνει!!!Και συ κυριακάτικα κάθεσαι και το ακούς!!! Αμ δέ!!!!
    Οσο για το γιόκα σου ,μας συγκίνησες βραδυάτικα!!!!Καλή εβδομάδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Aχ, και τι να κάνει ένα αχ...τούτο το βάσανο με τα παιδιά 11 χρόνια το περνάω...μέχρι να γυρίσει το ένα φεύγει το άλλο...αμ τα στρατιωτικά που τα βάζεις!
    Τέλος πάντων, η ευχή μου είναι, όλα τα παιδάκια του κόσμου να τα προστατεύει η Παναγίτσα για να είναι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μη μου μιλας για ντουλαπες με ρουχα,το χειροτερο μου ειναι..απεχθανομαι να σιδερωνω,να φτιαχνω ντουλαπες να μαζευω καλοκαιρινα να βγαζω χειμωνιατικα..οχι πως δεν τα κανω απλα οταν τα κανω ειμαι μεσα στα νευρα και την μουρμουρα..
    οσο για το παιδακι σου σε καταλαβαινω γιατι κι εμενα μου λειπουν τα κοριτσακια μου..
    Καλη σου μερα και καλη εβδομαδα να εχεις καλη μου,φιλακια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα mia…mia… ελπίζω σήμερα να είσαι καλύτερα!!! τι να κάνουμε αυτή η εποχή είναι λίγο δύσκολη… μαζεύονταν τα καλοκαιρινά τελειώνει κάτι χαρούμενο, είναι και όλη αυτή η κατάσταση με την «κρίση» φέτος και η διάθεση είναι ακόμη πιο κακή… όσο για το παιδάκι σου, τι να σου πω μου μάγκωσες την ψυχή γιατί και ο δικός μου ο γιός είναι πολύ μακριά – ζει και εργάζεται στα Αραβικά Εμιράτα – και μου στερεί και τα εγγόνια μου, αλλά… τι να κάνουμε οι αετοί ανοίγουν τα φτερά τους και ζούν ελεύθεροι!!!!!!! Να έχεις μία όμορφη εβδομάδα… Πολλά φιλιά!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΑΧ!!!!!!!!!ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥ ΓΛΥΚΙΑ ΣΥΓΚ ΜΕ ΤΟΝ ΓΙΟΚΑ ΓΙΑΤΙ ΣΚΕΦΤΟ ΟΤΙ ΘΑ ΕΡΘΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΣΕ ΛΙΓΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΑΓΧΟΝ!!!!!ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΣΚΟΥΛ ΜΕ ΠΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ ...ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Λατρεύω σπανακόπιτα!
    Ασε το παιδί ήσυχο λέμε!
    Μην ανησυχεις θα ερθει και σε σας ο βοριας! Μου το ειπε!

    φιλια πολλα πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αχ βρε μανούλα, τουλάχιστον ξελάφρωσες που τα είπες??
    Μια χαρά θα είναι το παλληκάρι σου!
    Φιλάκια, καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Νάσια μου καλησπέρα..σέ συμβουλεύω να μην αφήσεις να πάει δευτερόλεπτο χαμένο απο αυτά που μπορείς να ζήσεις με το παιδί σου....τώρα που μπορείς φιλιά...καλά είμαι τώρα....ευχαριστώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΦΙΛΙΑ μου καλησπέρα....όλα καλά...που ύπνος το βράδυ....τι ήθελα και μίλαγα....έπιασε μία βροχήήή΄...καρεκλοπόδαρα.....φιλιά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΦΙΛΙΑ μου καλησπέρα....όλα καλά...που ύπνος το βράδυ....τι ήθελα και μίλαγα....έπιασε μία βροχήήή΄...καρεκλοπόδαρα.....φιλιά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Έφη εδώ είμαι ακμαιότατη....τα παλτά στην πρώτη θέση ...και δεν φοβάμαι τίποτα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Biscotaki μου.. παίρνω το πιατάκι με την σπανακόπιτα και έρχομαι ...φτιάξε το καφεδάκι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Χρυσάνθη φιλενάδα....άμα μια κυριακή σου μένει τι να πρωτοκάνεις....όλα καλά όμως...πάει πέρασε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Mαρία μου καλησπέρα σου....το έχω χωνέψει και εγώ ...αλλά μερικές φορές ε να σε πιάνει...υπομονή.....σε αγκαλιάζω ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Γωγούλα δεν έχω ακούσει καμιά να χωνεύει αυτή τη δουλειά....όσο για τα ζουζουνάκια μας καλά είναι αυτά μωρέ...αλλά εμας μας πιάνει...όσο και να μαγειρέψεις η να πλέξεις η να κάνεις από εδώ και απο κει ...μερικές στιγμές....τελος πάντων...αισιοδοξία..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ποδηλάτησα...συχώραμε αν σε μάγκωσα....τα παιδιά θα ακολουθήσουν τα όνειρά τους ...εμείς πρέπει να είμαστε πίσω...γερές και δυνατές για να τους διδάξουμε με την στάση μας αλλά και να έχουν μια αγκαλιά ετοιμη να τα δεχθεί όταν και όποτε θέλουν να κουρνιάσουν....κουράγιο και αισιοδοξία φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Foufoula μου ...μην αγχώνεσαι γιατί χάνεις το τώρα ....αυτό που θα σε συμβουλεύσω...μην αφήνεις τις στιγμες που μπορείς να περάσεις με τα παιδιά σου ....για τίποτα στον κόσμο....φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Coulitsa κουμπαρούλα έρχομαι σου φέρνω και πιτούλα....να σου φτιάξει το στομάχι ...ο βοριάς ήρθε φορτσάτος....θέλω να μάθω νέα καταφθάνω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. EΛΕΝΑ πραγματικά ξαλάφρωσα...δεν το περίμενα φιλενάδα...αλλά ξαλάφρωσα....έρχομαι να φάω τίποτα και απο εκεί να στανιάρω....φιλιά.. να είσαι καλά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΕΜΕΙΝΕ ΚΑΘΟΛΟΥ ΣΠΑΝΑΚΟΠΙΤΑ;
    ΗΡΘΑ ΝΑ ΦΑΩ! ΝΑ ΦΑΜΕ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΑΠΟΘΕΜΑ ΛΙΠΟΥΣ ΓΙΑΤΙ ΑΚΟΥΩ ΤΩΡΑ ΟΤΙ ΕΡΧΕΤΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΠΕΙΝΑ. ΤΥΦΛΑ ΝΑΧΕΙ Ο ΚΝΟΥΤ ΧΑΜΣΟΝ!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. mia,
    πιστεύω σήμερα να είσαι κάπως καλύτερα.Με τόσο κόσμο που πέρασε από το σπίτι σου πριν από εμένα σίγουρα θα τέλειωσε η σπανακόπιτα.Το πλεχτό πιστεύω να το πρόλαβα. Δεν πιστεύω να ξενύχτησες και να το τελείωσες κιόλας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΈΦΗ δεν παχαίνει η δικιά μου ....είναι μελετημένη κατάσταση...φάε χωρίς τύψεις πουλί μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. para-kelsoscooks....φίλη μου πάντα θα βρείς εδώ καβάτζα ...'οποτε και νάρθεις...τα πλεκτά μου θα σας τα δείξω σύντομα...την μηχανή περιμένω...φιλούσκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε το ίχνος σας ....ευχαριστώ